  • Data: 2010-02-09 10:26:53
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hkr93u$2vh$1@news.interia.pl...

    > To prawda, tylko ze mozna sie udusic w dluzszej perspektywie bez
    > wietrzenia.

    Zalezy od kubatury i liczby osob + wietrzenie nad ranem.

    > Glownie chodzilo mi o to, ze bez GWC wentylacja i tak zaciagnie cieple
    > powietrze z zewnatrz.

    No ale my w kontekscie rekuperatora - cieple schlodzone, wstrzasniete, nie
    mieszane.

    > Lata bywaja gorace. Tez mysle o klimie, ale nie teraz.

    Ja mam sypialnie pod dachem w zachodnio-poludniowym narozniku - po calym
    dniu prazenia jest naprawde cieplo od scian. W mieszkaniu mialem to samo i
    klime mialem jako priorytet.