    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 18 Jun 2015 09:40:26 +0200
    Subject: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <mlkdt4$nqj$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <mllfe3$4ht$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1853349mk07v2$.1go89fz3leoxu$.dlg@40tude.net>
    <mlnkkq$79g$1@dont-email.me> <mlp6gc$7v0$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1fpvxeowvjkkj.1q49a2psonx70$.dlg@40tude.net>
    <mlqn9o$qne$1@dont-email.me> <55811e15$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5581784d$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5581929e$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jeśli hydrofor ciągnie, to ta filiżanka bardziej na duże cappuccino, niż
    > na małe espresso. Pociągnąć, to on może w teorii z dziesięciu, a w
    > praktyce z ośmiu metrów. U mnie lustro wody w studni było 11 metrów pod
    > poziomem gruntu, choć sama studnia sięga blisko czterdziestu. Nijak tego
    > zassać, gdybym miał hydrofor w piwnicy pod jakimś pomieszczenim w domu.
    > Wykopałem studzienkę cztery metry głęboką, na jej dnie jest pompa.

    Tam też jest przy studni dziura na pompę, bo właśnie za głeboko było. Inne
    szczegóły techniczne mnie nie interesowały, ale miałam okazję oglądać
    jeszcze głębszą studnię. Nawet boję się wspomnieć, czy tam w ogóle lustro
    było widać, i jaki kołowrót przy niej był.

    > Więc
    > ciągnie z siedmiu. Właściwie ciągnęła, bo do elektrociepłowni doprowadzili
    > wodę z Wisły, przestali dewastować poziomy wodonośne, poziom się
    > podwyższył. Nie mierzyłem o ile, ale metr przynajmniej.

    Z mojej podwórkowej, jakby zdjąć górny krąg, to są momenty, że kubeczkiem
    byś nabrał;-) Wtedy nie należy się zapuszczać w dolne partie działki:-)

    J.

    www.kontestacja.com