  • Data: 2018-02-02 23:00:30
    Temat: Re: Korniki w więźbie
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-02 o 21:17, abomito pisze:

    > Nie musiała.Spytam inaczej: czy masz gwarancję, że środek , którym impregnowano
    drewno,miał w składzie środek przeciw owadom?
    > Każdy srodek przecież zabezpieczy wystarczająco, jeśli jest w właściwej
    ilości.Tyle, że on kosztuje, więc tartaki stosują wyłącznie ipregnację przeciw
    grzybom.Ale to też jest impregnacja!Natomiast nikt nie wie, ile tego środka jest w
    roztworze, bo sam barwnik jest jeszcze tańszy od impregnatu przeciw grzybom.Już nie
    wspomnę, ze wystarczy jeden deszcz...

    Nie wiem. Kupiłem gotowe.

    > A czy ja gdzieś pisałem, że to kornik? Ale jeśli masz impregnowane drewno z
    resztkami kory, to tam jest zaimpregnowana kora
    Nie ma kory, ile razy mam powtarzać, to jest porządne czyste drewno, bez
    śladów kory.

    --
    Pozdr
    Janusz