  • Data: 2016-07-12 08:45:21
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Jul 2016 11:43:17 -0700 (PDT), Bolko

    > Właśnie o czymś takim mówię.
    > Komin nie potrzebny a póżniej koncepcja się zmienia i ..

    Trzeba zrobić tak, żeby nie trzeba było zmieniać koncepcji. Jak komuś
    wychodzi więcej realnie niż z obliczeń (o ile w ogóle takowe były) i prąd
    zaczyna boleć, to się inwestuje w PC -- a nie stawia komin, podłącza gaz,
    kupuje piec. Ja mam gaz pod działką (sąsiadka pracuje w gazowni i
    wywalczyła podłączenie), a i tak nie zainstaluję -- bo to są zbyt duże
    koszty.

    Pomijam już, że do gazu, jak nie ma komina, to się kupuje kocioł z
    zamkniętą komorą i wyrzutem bocznym.

    > 2000 zł to nie aż takie pieniadze

    Tylko 2 tys. zł to komin z łysej cegły, nie nadaje się do gazu. Zresztą i
    do kominka strach taki montować.

    --
    Pozdor
    Myjk