  • Data: 2022-11-30 00:52:51
    Temat: Re: Mocowanie taśmy LED do betonu
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.11.2022 20:38, Irokez wrote:
    [...]
    > Ja bym dal w profil aluminiowy i ten do sufitu.
    Myślałem nad tym, ale profile do LED-ów zawsze mają jakąś tam wysokość,
    a mnie zależy na tym, aby kąt świecenia był jak największy. No chyba że
    bym jako profilu zwykłego płaskownika alu użył.

    > Profil odprowadzi ciepło i taśma będzie praktycznie wieczna a nie na
    > góra rok i spalone ledy.
    Ale to chyba raczej jest cecha chińszczyzny, a ja najtańszego gówna
    nawet do pomieszczenia gospodarczego nie zamierzam kupować. Poza tym w
    tym zastosowaniu to te LED-y nie będą miały okazji dobrze się rozgrzać.