  • Data: 2018-08-19 20:20:38
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 17:21:27 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Nie żebym się czepiał, bo nie znam, zapytam jednak: czy ten centralny
    > odkurzacz na 300m? to jest jeden, z 20-metrowym wężem, czy po prostu ma n
    > "wtyczek", i krótszym (dajmy na to 5-metrowym) wężem trzeba po prostu
    > obskoczyć każde pomieszczenie i wczepiać/odczepiać wąż? A może to jeszcze
    > inaczej działa?

    Jedno gniazdo na każdą z trzech kondygnacji. Rura 9m jest idealna :)

    Żeby odkurzyć taką powierzchnię nie wystarczy normalny mały "mieszkaniowy"
    odkurzacz - przynajmniej w moim wypadku, przerobiłem chyba trzy takie.
    W końcu kupiłem Nilfiska z 30l pojemnikiem (taki prawie-hotelowy) i dopiero
    on zaczął się sprawdzać (wystarcza na kilka odkurzeń, małe zapychały się
    w połowie każdego odkurzania (mam psa z długim włosiem ;) ale jeżdżenie z
    takim klocem, a tym bardziej noszenie go między piętrami do przyjemności
    nie należy. Żeby oblecieć swobodnie całe piętro trzeba mieć albo długi
    kabel (mój ma ~6m) albo często latać i zmieniać gniazda zasilające.
    Lepiej zmienić gniazdo rury 9m per piętro niż odpinać i nosić tego kloca :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.