  • Data: 2018-08-19 20:25:32
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 13:18:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Kilkadziesiat lat nikomu to nie przeszkadzalo ze nie wyrzuca powietrza na zewnatrz.

    Kiedyś ludziom nie przeszkadzał sracz na zewnątrz bez ogrzewania ;-)

    > Mnie do dzisiaj nie przeszkadza powietrze z odkurzacza ktory ma jedyne filtrowanie
    papierowym workiem. Jakos na wylocie nie widze wylatujacych klebow kurzu.

    Podstawowa wada to nie filtry (bo te, szczególnie jak masz hepa są bardzo
    dobre) tylko to, że po uruchomieniu odkurzacz wyrzucając powietrze -
    wzbija cały leżący dookoła kurz w powietrze.

    > Inna sprawa ze do codziennej konserwacji powierzchni poziomych mam akumulatorowa
    zamiatarke. Jest sprawniejsza i dokladniejsza bo nie ma najbardziej zawodnego
    czynnika jakim jest czlowiek.

    I znowu prawisz wedle siebie. A ta zamiatarka potrafi otwierać zamknięte
    drzwi? Potrafi odkurzyć schody? Potrafi się po nich wspinać i z nich
    schodzić, żeby odkurzyć kilka kondygnacji? Jak duży ma pojemnik na syf?
    Bo u mnie normalne odkurzacze od siersci psa nie wytrzymują, a co dopiero
    jakiś akumulatorowy robocik :)

    --
    Adam Sz.