  • Data: 2021-07-16 18:22:30
    Temat: Re: Praca w drewnie a oprogramowanie CAD
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-07-16 o 17:44 +0200, Kubuś Puchatek napisał:
    > Jeśli chodzi Ci o meble w stylu szafki, komody itp.

    Tak konkretnie to obecnie robię np. to (screeny z FreeCADa):
    https://imgpile.com/images/NiVYTR.png
    https://imgpile.com/images/NiVXEj.png

    > pryglądałem się programowi Pro100. (...) Przyjrzałem się teraz
    > galerii na stronie producenta orzaz szkoleniu na ich stronie i
    > wygląda obiecująco.

    Heh, 10'000 PLN to trochę poza budżetem niedzielnego majsterkowicza. :)
    Widzę, że określają to swoje cudo m.in. jako "cabinet designer".
    Wstukałem te słowa w wyszukiwarkę i w podobnym tonie wyskoczyło mi coś
    o nazwie "CAD Pro 3D", w cenie 500 zł. Tyle mógłbym ew. skołować jeśli
    program naprawdę dobry. Sprawdzę to, być może zgodzą się przesłać mi
    jakąkolwiek wersję do ewaluacji, bo na ich stronie każą kupować w
    ciemno.

    Niemniej chętnie dowiem się czego używają tutejsi praktycy - jeśli w
    ogóle używają czegokolwiek zinformatyzowanego.

    Mateusz