    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Date: Wed, 22 Mar 2023 14:12:26 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 13:37 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Informacje istnieniu pustych mieszkań mam z innego źródła niż
    > sponsorowane artykuły na tandetnych i na dodatek w dużej części
    > niemieckich portalach. Dzisiejszy tytuł z jednego z takich portali "
    > Wąskie gardło kredytów widać na rynku nieruchomości, ale najem urywa
    > telefony". Tylko nie napisz że w to wierzysz. W innym artykule że jak
    > masz na najem dwa mieszkania w Łodzi to nie musisz pracować bo 5000 na
    > czysto wyciągniesz. Chodzi o mieszkania w okolicach 45-50 metrów. Też w
    > to wierzysz? Oczywiście możesz nie wierzyć w strukturę mieszkań w Polsce
> [...]

    o jezu...ale bajdurzysz.
    Aby nie przepisywać zacytuję to napisałem pod innym Twoim postem:

    "Pokręciłeś.
    "Nowi prosumenci" będą podłączani na nowych zasadach zasadach.
    Zmieni się net-biling miesięczny (obowiązuje od 1 kwietnia 2022) na
    godzinowy. Energia będzie wyceniana w cyklu godzinnym. Teraz dla
    net-bilingowców brana jest cena z miesiąca poprzedniego.
    Ci, którzy podłączyli się przed 1.04.2022 (korzystniejszy net-metering)
    mają być na starych zasadach przez 15 lat od daty podłączenia."

    Co do napięcia w sieci, Ty o tym widać nie wiesz, ale każdy falownik na
    bieżąco zapisuje parametry sieci. U mnie mam dostępną historię napięcia z
    każdej fazy od początku pracy falownika, z próbkami co 60s. Wiem jakie
    jest napięcie w sieci gdy falownik nie pracuje. Nie pisz bajek w temacie w
    którym nie masz pojęcia.

    Co do mieszkań pisałem już Ci wielokrotnie, demografia u nas nie będzie
    miała wpływu na rynek mieszkaniowy. Pisałem Ci (rok temu) o imigrantach,
    którzy się pojawią.
    Już się pojawili. Na razie jako pracownicy sezonowi - Hindusi i
    Pakistańczycy, pracują u mnie w okolicy na polach, widuję ich codziennie w
    sklepach. Część mieszka u gospodarzy, część samodzielnie wynajmuje pokoje
    w domach.
    Za rok, jak okrzepną zaczną sprowadzać swoje rodziny, jak myślisz gdzie
    będą mieszkać?

    TG