  • Data: 2023-03-22 16:14:21
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-22 o 15:32, WS pisze:
    > Niby tak to wygląda, ale jednak naciągane mocno ;)
    > Sieć, instalacje były projektowane zgodnie z normami, normy powstały na bazie
    praktycznego wykorzystania... > Np. w garażowcu (np. jak mój, z ! 200 garaży) każdy
    ma bezpiecznik
    6A, ale używał większego prądu
    > kilka razy w roku w porywach (jakieś klucze udarowe kilka minut, wiertarki,
    standardowo tylko światło na kilka minut dziennie).
    Nic nie naciągane. To że nadal bazujemy na normach i obliczeniach, które
    powstały 80 lat temu to tylko i wyłącznie biznes i lobby energetyki,
    która nie ma żadnego interesu żeby unowocześniać to badziewie.
    GSM 2 z 2010 też chcesz zostawić? Przecież papierologia i normy wcale
    nie są takie stare, to raptem 10 lat wstecz.
    30 lat temu w domach był czajnik i radio to można było sobie bazować na
    wzorkach z czasów Gierka. Ale był czas i byli ludzie, którzy powinni
    myśleć i planować, żeby iść z postępem i modernizować. Rocznie
    kilkanaście mld kroją od nas za usługi dystrybucji, kasy mieli i mają do
    wypęku.

    L.