  • Data: 2023-03-22 19:51:13
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 marca 2023 o 19:45:48 UTC+1 Lisciasty napisał(a):

    > Ja też jestem na wsi i mam własne mięso, znaczy kupione na własność od
    > rolnika ;)

    wtedy ma to sens ;) u mnie od dawna już nikt nie sprzedaje... a najczęściej nie ma
    nawet dla siebie :(

    > Może i drogie, ale tylko w 2022 u Niemca przybyło 220 tys. domowych
    > magazynów energii. Do tego jeszcze dojdą elektryki jako pseudomagazyny,
    > całość spięta taryfą dynamiczną i będzie git. Jak w nocy będą za dużo
    > ssać to ich przyduszą ceną na kWh i tyle, będą przestawiać
    > ładowanie/oddawanie energii na odpowiednie pory dnia.

    na dotacjach to przybywa ;)
    niby Norwegia taka "eko" ale jak przycieli kase to spalinowe juz sa OK ;)
    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/norwegia-nie-ch
    ce-juz-elektrykow-bo-sa-za-drogie.html

    BTW w miastach zużycie prądu podobno spada (nie znalazłem najnowszych danych)
    https://wysokienapiecie.pl/2577-zuzycie-energii-elek
    trycznej-gospodarstw-domowych-500/