  • Data: 2014-04-27 16:20:01
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-27 13:29, Andrzej Lawa pisze:

    > A ty gdzie się szkoliłeś, u jakiegoś radzieckiego rzecznika prasowego?
    >
    > Działalność gospodarcza to jedno. A pomóc komuś niby bezinteresownie
    > żeby potem postawić tego kogoś w sytuacji by móc doić kasę to
    > skurwysyństwo.

    Coś ci się w główce popierdoliło, ponieważ wraz z Kogutkiem pisaliśmy po
    to, aby się autor wątku nie dał doić, bo wydłużona gwarancja to tylko
    sposób na wyciąganie kasy od klienta. Po pierwsze ta przedłużona do 5
    lat gwarancja okupiona jest wyższą cenę tego samego produktu, który
    normalnie ma 2 lata gwarancji.
    Po drugie jest to sposób na "ruchanie" klienta, ponieważ zazwyczaj te 5
    lat gwarancji zmusza do corocznego wydawania kasy na przeglądy
    serwisowe, zazwyczaj przez autoryzowany serwis.
    Ale taki dureń jak ty nie potrafi dostrzec, że gdyby to było prawdą co
    tu wypisujesz na mój temat, to nie pisałbym o tym, bo to co napisałem
    godziłoby w moje interesy.

    > Bezczelnie kłamiesz. Wymiana jest trywialna dla każdego, kto robił to
    > więcej niż raz.

    A ci co mają wykonać to po raz pierwszy?
    Widzę, że zaczyna się już asekuracja, bo gówno wiesz na ten temat.

    > I nie wymaga żadnych specjalistycznych narzędzi - chyba że zaliczasz
    > do nich np. śrubokręt lub wciskasz ludziom jakieś dziwne bojlery
    > specjalnie zabezpieczane przed samodzielną obsługą.

    Poczytaj sobie jak łatwo się wymienia taką anodę np. w bojlerach firmy
    Galmet:
    http://forum.info-ogrzewanie.pl/topic/5633-anoda-mag
    nezowa-galmet/
    A tu inny przypadek i opisane z nim problemy:
    Różnica pomiędzy tobą, a mną jest taka,że ty dopiero o tym przeczytasz,
    a ja już ten temat przerabiałem.
    Oczywiście są bojlery, w których jest to łatwiejsze, ale i tak łatwe nie
    jest, a przy stanowczej większości trzeba się nieźle nakombinować i mieć
    do tego odpowiednie klucze i poświęcić trochę czasu.

    > W tej chwili to ty mnie pomawiasz o bandytyzm, anonimowa szmato.

    Nie pomawiam, ponieważ z tego co sam się chwaliłeś byłeś za taki
    występek karany przez sąd z wpisem do rejestru skazanych.
    Tak więc daruj sobie dalsze komentarze i się uspokój, bo każda twoja
    wypowiedź obraca się tylko przeciwko tobie.