  • Data: 2021-03-02 17:02:46
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sonoffa, programowanego przez smartfona. nie żartuję

    Popatrzyłem trochę na te różne Sonoffy, zmyślne urządzenia, tylko ja już
    nie nadążam, może ktoś mi pomoże.
    Przeczytałem, że może działać w pętli, i to mi pasuje. Ale chciałbym,
    żeby ta pętla nie chodziła cały czas, tylko żebym mógł ją np wyłączyć na
    noc, a rano włączyć. Ale jak ją rano włączam, to żeby od razu
    zastartowała w sposób aktywny i uruchomiała urządzenie. Potem urządzenie
    chodziłoby dalej w pętli. Da się to zrobić?

    Chciałbym w ten sposób sterować cyrkulacją ciepłej wody. W dzień woda
    nie musi krążyć cały czas, więc chodzi w pętli. Na noc ją wyłączam
    całkowicie, rano włączam. I jak włączę, to chciałbym, żeby od razu woda
    krążyła. Dotychczas używam zwykłego programatora za 10zł z marketu,
    który ustawiam tak, że chodzi 15 min, potem przerwa 15 min. Rano jak
    włączę i trafię na pauzę, to czekam na tę wodę. A zgodnie z pewnym
    prawem nie działa tu rachunek prawdopodobieństwa, i nigdy nie ma ciepłej
    wody od razu.