  • Data: 2021-06-03 14:03:55
    Temat: Re: koncepcja 70m2
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2021 o 13:40, budynPL pisze:
    > nie wiem czy w waszej dyskusji pojawiło się cokolwiek merytorycznego
    > zatem
    > koncepcja taka
    > https://zapodaj.net/797abbe6d88a2.jpg.html
    > 8,29 x 8,28m
    > rzut 70m2 jak prezes kazał, dach 35 stopni, bo u nas mpzp mniej nie pozwala
    > powierzchnia użytkowa 98m2, skosy są ale niewielkie (zawsze jest powyzej 2m)
    >
    > I teraz można gadać - co ma sens, co nie ma, dlaczego elewacja boczna jest
    brzydka jak noc, i ile to by mogło kosztować.

    > b.

    czy mogę podać koszty nie budowlane? Więc tak: samochód albo dwa, plus
    paliwo. Bo on i ona będą musieli dojechać do pracy. po pierwszej awarii
    samochodu i nieobecności w pracy, bedzie trzeba kupić i spłacać nowy
    samochód, bo stary grat może się znowu rozsypać. dzieci - a raczej będą
    mieli i też bedzei trzeba wszędzie wozić. w znanym mi przypadku skończy
    się to zawożeniem dzieci na świetlicę/lekcje, i odbieraniu ich po pracy.
    o ile praca zaczyna się o 10tej a lekcje o 8smej - 2 godzinki na zakupy.
    fajnie, o ile nie jest tak codziennie. i następna praca jest wybierana w
    zależności od godzin pracy a nie wysokości wypłaty....
    Dla Was.... może to być dziwne, o czym ja bredzę. Może macie seniorów w
    budynku, może to wieś z istniejącą infrastrukturą. ale dla większości
    ludzi wychowanych w blokowiskach, takie rozstanie na 10km od centrum ich
    życia, od znajomych, od pracy, knajpy, parku, lekarza może być straszne.
    po 3 piwach szli do domu z buta. a teraz? 10km? oczywiście są taksówki,
    ale kolejny dodatkowy koszt... ten nie wielki, ale wszystkie inne, wraz
    z czasem spędzanym na dojazdach - to już pewien problem. stawiam
    brylanty przeciwko orzechom, że ci ludzie "mamieni" domem za 100 tyś,
    absolutnie sobie z tego sprawy nie zdają.

    ToMasz