  • Data: 2023-12-20 09:37:12
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Dec 2023 21:57:57 +0100, Pete

    > Ano takim cudem, że w zimie zasięg spada z 350 w lecie do 200 zimą.
    > Cuda :)

    Łżesz, nawet bez pompy ciepła do grzania kabiny spada w porywach o 20%.
    To jest ponad 2x mniej niż tutaj utykasz. Jeśli samochód ma pompę ciepła,
    to spadek wynosi w porwyach 7%, czyli ponad 5x mniej niż utykasz.

    > Co ma piernik do wiatraka?

    Że nigdy nie używałeś, a się prujesz. Przypomina mi to jęczenie ignorantów
    o kosztownym ogrzewaniu domów pompą ciepła, którzy w życiu nawet koło niej
    nie stali i tylko powielają zasłyszane brednie.

    > Nadawałbyś się do nawijania makaronu na uszy w salonie.

    Nie odwracaj kota ogonem tylko napisz wprost jak działa
    twoja "matematyka" -- czy 3 z 15 to jest wg ciebie 1/2?

    > A potem właściciel narzeka, że w zimie przejedzie 200 a latem 350.

    Pokaż który, podobny tobie co w elektryku w życiu nie siedział?
    Z podanego wcześniej testu na dystansie 3218km Tesli M3 (bez
    pompy ciepła) wynika, że spadek zasięgu lato vs zima wyniósł
    60km (a nie jak utykasz 150, czyli ponad 2x więcej), tj.
    z 402 na 341km. Czyli łżesz, łżesz i tylko łżesz.

    > Oho, odezwał się orędownik elektryków użytkujący spaliniaka z
    > podtrzymaniem elektrycznym :P

    Przytrułeś się tymi spalinami jednak bardziej niż wyglądało na pierwszy
    rzut oka. Skoro przejeżdżam 90% na prądzie, tj. około 20 tys., czasem
    spaliniak się nie uruchamia przez 2 miesiące, to co najwyżej użytkuję
    elektryka z podtrzymaniem spalinowym.

    > Dałeś się namówić na dizla do miasta to miałeś tak samo wygodnie jak w
    > elektryku.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem, na trasie też się dogrzewanie silnika
    włączało.

    > Serio nie widzę różnicy - jeśli jest, to na pewno poniźej 10% bo więcej
    > bym zauważył.

    Ignorancja ma właśnie to do siebie, że się nie zauważa niewygodnych rzeczy.
    Ty masz ewidentnie klapy na oczach.

    23

    > Czyli nie wiesz.

    W przeciwieństwie do ciebie wiem, bo jeżdżę na prądzie. Nie jesteś
    w stanie zrozumieć po angielsku, albo chociaż przeczytać danych
    w podanych materiale? To ci napiszę wprost, różnica w zużyciu energii
    lato-zima wyniosła 17,3% w samochodzie BEZ POMPY CIEPŁA, gdzie temperatury
    zimowe dochodziły do -18sC. Gdzie tu ignorancie widzisz 50% spadek zasięgu?

    > Pozwolę sobie nie skomentować tych wycieczek osobistych.

    bueheheh gdzie tu masz jakąś wycieczkę osobistą? Po tych bzdurach
    które wypisujesz wątpię że znasz gości którzy jeżdżą elektrykami,
    tak samo jak nigdy w elektryku nie siedziałeś a prujesz się na
    temat zasięgów. I tak samo jak kris sobie wymyśla historyjki
    o elektrykach które rzekomo na lawetach z korka wyjeżdżały.

    >>> P.S.

    > Ja je znam, dlatego możesz sobie odpuścić ewangelizację.

    No jeśli dalej będziesz się upierać że 3 z 15 to jest 1/2,
    to faktycznie mogę sobie odpuścić. Z ignorantami matematycznymi
    się nie pogada.

    --
    Pozdor
    Myjk