  • 51. Data: 2021-02-16 22:56:40
    Temat: Re: Robot
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 14.02.2021 o 17:06, Zenek Kapelinder napisał:

    > Mam tanie dignity niemożliwe chyba już do kupienia. Ma w sześć lat. Wtedy
    kosztowalo 340 złotych czy jakoś podobnie.

    Jak powiada starocerkiewnosłowiańskie przysłowie - bieda biedę rodzi.
    Być biednym to nie wstyd, szczególnie na Bałutach. Więc trzeba po
    prostu szczerze powiedzieć: nie stać mnie na Roombę, czy innego iRobota,
    więc muszę się zaspokajać Dignity. A nie świergolić za przeproszeniem
    o wyższości zmiotki nad odkurzaczem z SI.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 52. Data: 2021-02-16 23:42:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.02.2021 o 14:12, P_P pisze:
    > Jestem na kupnie robota sprzatającego - jaki dobry i sprawdzony model
    > polecacie?

    NMSP. Sam odkurzam. Nie ma to jak ruszyć dupę z fotela i samemu znaleźć
    to co w tygodniu się zgubiło, przeglądając czynnie kafelki, wykładzinę i
    szpary w panelach. Odsunąć krzesła, pozbierać zabawki psa i siorbiąc
    odkurzaczem nad paznokciami w dywanie delektować się mocą 1200W
    odkurzacza, który pochłania świat jak Chaos czy Ciemność Mordoru.

    Największą radość sprawia mi jazda po listwach, gdzie AI nie sięga a
    czasem trenuję reflex, kiedy widzę zagubiony 1Gr lub złoty kolczyk.

    Starannie otwieram drzwi do łazienki, kibla i nic mi nie umknie,
    podobnie kiedy myję auto i znajduję jakiś odprysk i mogę go później
    zamalować, żeby nie rdzewiało. To jak wyprawa argonautów po złote runo i
    czuję się jak Jean-Luc Picard z Enterprise w Star Trek, kiedy odkrywam
    niezbadane przestrzenie mojej galaktyki.

    Lenistwo to fajna rzecz ale niezdrowa :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 53. Data: 2021-02-17 00:10:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 lutego 2021 o 23:43:28 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

> [...]
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    > (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)
    Głupi Polak jak się przy robocie nie napierdoli to uważa że nic nie zrobił.

  • 54. Data: 2021-02-17 00:16:52
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 10.02.2021 14:12, P_P wrote:
    > Jestem na kupnie robota sprzatającego - jaki dobry i sprawdzony model
    > polecacie?

    Rozważ Roborocka lub np. 360 s7 / s9.
    Roborock u wszystkich znajomych daje radę, części do dostania, a sam
    sprzęt solidny.
    U nas sprząta 360 S6 - jakieś 2.5-3 lata. Tytan pracy, widzę w logu że
    odkurzył w sumie ponad 2ha powierzchni ;-). Robi mapy pomieszczeń, łazi
    po progach, kota przewiezie (tylko wtedy głupieje, bo laser mu zasłania).

    yarecky.

  • 55. Data: 2021-02-17 00:25:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Głupi Polak jak się przy robocie nie napierdoli to uważa że nic nie zrobił.

    Ty jesteś w takim stadium, że gdybyś umarł, to ziemia się ucieszy z
    czystej zgnilizny :]

  • 56. Data: 2021-02-17 01:09:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 17 lutego 2021 o 00:25:58 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    > (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)
    Prawda w oczy kole.

  • 57. Data: 2021-02-17 01:14:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 17 lutego 2021 o 00:16:56 UTC+1 yarecky napisał(a):

> [...]
    > odkurzył w sumie ponad 2ha powierzchni ;-). Robi mapy pomieszczeń, łazi
    > po progach, kota przewiezie (tylko wtedy głupieje, bo laser mu zasłania).

    Ta sama narracja co wcześniej. Solidny i części są do dostania. Solidny się nie psuje
    i nie wymaga części zamiennych i eksploatacyjnych.

  • 58. Data: 2021-02-17 01:20:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Prawda w oczy kole.

    A skąd. Czekam kiedy się to stanie. Mam spoko cierpliwość :]

  • 59. Data: 2021-02-17 09:22:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą jak poznać, które odkurzacze są klonami innych z tych samych fabryk?

    -----

  • 60. Data: 2021-02-17 13:26:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-02-17 o 00:25, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 17.02.2021 o 00:10, Zenek Kapelinder pisze:
    > [...]
    >>
    > Ty jesteś w takim stadium, że gdybyś umarł, to ziemia się ucieszy z
    > czystej zgnilizny :]

    Masz piwo u Mnie :)
    A co do odkurzania to uważam podobnie, wysiłek jest potrzebny
    człowiekowi a i co sam dopilnuje to ma dopilnowane, tyle że mam łatwiej
    bo mam odkurzacz centralny więc tylko z wężem latam :)

    --
    Janusz