  • 61. Data: 2021-02-17 15:10:53
    Temat: Re: Robot
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 17 lutego 2021 o 13:26:37 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > Masz piwo u Mnie :)
    > A co do odkurzania to uważam podobnie, wysiłek jest potrzebny
    > człowiekowi a i co sam dopilnuje to ma dopilnowane, tyle że mam łatwiej
    > bo mam odkurzacz centralny więc tylko z wężem latam :)
    >
    > --
    > Janusz
    I pszenicę koniecznie sierpem trzeba ścinać.

  • 62. Data: 2021-02-17 16:50:30
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    W dniu 2021-02-10 o 14:12, P_P pisze:
    > Jestem na kupnie robota sprzatającego - jaki dobry i sprawdzony model
    > polecacie?

    Kiedyś chciałem kupić Rumbę czy jakoś tak. Ktoś z rodziny powiedział, że
    Rumba ma masę wad i poszła w odstawkę, zastąpił ją jakiś model LG i
    ponoć jest rewelacja. Ja natomiast mam parę innych urządzeń LG i są do
    kitu. Nie kupiłem do tej pory.
    Teraz pewnie poczytałbym o Xiaomi, może być dobrym rozwiązaniem.

  • 63. Data: 2021-02-18 22:08:20
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 17.02.2021 01:14, Zenek Kapelinder wrote:

    > Ta sama narracja co wcześniej. Solidny i części są do dostania. Solidny się nie
    psuje i nie wymaga części zamiennych i eksploatacyjnych.

    E tam, szczotkę wypada co 2 lata wymienić (zwłaszcza jak w domu są
    kobiety z długimi włosami + zwierzaki), mopy się częściej zużywają -
    wszak to tylko frotka. Masz rację, mogli by robić druciane, ale wolę jak
    jest to miękkie i nie rysuje powierzchni.

    Miłego wieczoru,
    yarecky.

  • 64. Data: 2021-08-29 14:48:10
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Użytkownik "P_P" <p...@x...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem na kupnie robota sprzatającego - jaki dobry i sprawdzony model
    > polecacie?

    A jak jest ze schodami na piętrze - czy robot spadnie ze schod czy zobaczy i
    nie wjedzie na stopnie i pod barierki?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr