  • 11. Data: 2021-01-17 22:01:33
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.01.2021 21:58, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Prawie 22.00 i -17.2. Idzie pewnie na 10 letni rekord :-)

    Aktualizacja, u mnie też właśnie -17,4C.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2021-01-17 22:22:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:600473f6$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    user Marcin N pisze tak:

    > Ale w czym problem? W czasie wojny (39-45) praktycznie każda zima w
    > Polsce miała temperatury dochodzące do -40 st.

    może akumulator zamarźnie w samochodzie? :/
    nie jeżdzony od września
    zdjąłem klemę ale teraz żałuję że nie zaniosłem do domu.

    @#$%#^$ny wirus.

    --
    Piter

    29 lat świeżego powietrza i wystarczy

  • 13. Data: 2021-01-17 22:30:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ru28jd$c2f$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Aktualizacja, u mnie też właśnie -17,4C.

    -20' będzie :/

    https://meteo.imgw.pl/?model=alaro&loc=reszel_reszel
    &mode=details

    --
    Piter

  • 14. Data: 2021-01-17 22:54:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > -20' będzie :/

    W tej chwili w Warszawie na moich wydmach jest -20,2°C.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2021-01-17 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Można się spodziewać, że przed nami kilka ostrych zim, po których
    > znowu przyjdzie kilka łagodnych. Podobno ten mini cykl ma okres
    > około 7 lat.

    Ale ta bedzie ostra?
    Bo na razie jest wyjątkowo ciepła a 3 dni mrozów nic w tym temacie nie
    zmienia.

    Ja pamietam w okolicach 90 roku sytuacje z zamarzajacym paliwem. To
    samo około roku 2005 bo wtedy zamarzło mi osobiscie :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 16. Data: 2021-01-17 23:15:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

> [...]
    >
    > Ja pamietam w okolicach 90 roku sytuacje z zamarzajacym paliwem.
    > To samo około roku 2005 bo wtedy zamarzło mi osobiscie :)))

    Najmrożniejsza, przynajmniej w Warszawie, była zima 1986/87. Miałem
    sfatygowany termometr, nie wiem na ile dokładny, ale pokazywał sporo
    poniżej -30°C. Saławetna "zima stulecia", kiedy nagle przymroziło
    i napadało w sylwestra 1979 była przede wszystkim śnieżna. Ujemne,
    choć niezbyt niskie temperatuty utrzymywały się długo, śnieg nie
    topniał, wciąż go przybywało. Wzdłuż ulic pryzmy na chłopa wyskoie,
    nikt tego nie wywoził. Miejscami resztki widać było do kwietnia.

    Jarek

    --
    A my jej się nie boimy,
    dalej śnieżką w plecy zimy,

  • 17. Data: 2021-01-18 00:21:34
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Ja pamietam w okolicach 90 roku sytuacje z zamarzajacym paliwem. To
    > samo około roku 2005 bo wtedy zamarzło mi osobiscie :)))

    Pamiętam, jak w tymże 2005 roku wychodziliśmy co godzinę z biura by
    poodpalać samochody na kilka minut. Efekt był taki, że na koniec roboty
    mieliśmy wesołe ciąganie przez tych, co im jeszcze akumulatory nie popadały.

    Najniższa temperatura, jaką wtedy zaobserwowałem, to było -32 °C.

    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2021-01-18 03:13:49
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 17.01.2021 22:54, Jarosław Sokołowski wrote:

    > W tej chwili w Warszawie na moich wydmach jest -20,2°C.

    To szczepionkę Moderna można przechowywać na parapecie :-)

  • 19. Data: 2021-01-18 03:16:17
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 17.01.2021 21:08, Mateusz Bogusz wrote:

    > -15,8C pod Łodzią. A co Ty robisz nad morzem?

    Mieszkam od zawsze.
    Ocieplenie przyszło... -10'C Teraz.

  • 20. Data: 2021-01-18 06:40:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > To szczepionkę Moderna można przechowywać na parapecie :-)

    Teraz -23,1°C.

    --
    Jarek