  • 1. Data: 2009-03-31 08:21:41
    Temat: Armatura BISK
    Od: w...@i...pl

    Znalazłem ciekawe baterie łazienkowe produkowane przez firmę Bisk.
    Wyglądają solidnie... mają ceramiczne głowice, perlatory i 5 lat
    gwarancji. W komplecie dają chyba nawet korki click-clack.

    Design jest, w/g mnie, super. Szczególnie ładna jest seria Nord ze
    stali szczotkowanej.

    Niestety, jest to dość nowa firma i nie mogę znaleźć opinii na jej
    temat w sieci.

    Czy ktoś z Was zetknął się z tymi produktami?

    Ceny niezłe - baterie w zależności od przeznaczenia od 270 do 350
    złotych.

    Pozdrawiam,
    MW