  • 1. Data: 2009-03-29 12:16:39
    Temat: Casio Waveceptor
    Od: "fresh" <l...@o...pl>

    Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
    synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
    wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
    przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

    Czy sa jeszcze jakies inne firmy oprocz Casio,
    ktore maja juz taka technologie w zegarkach
    narecznych ?

    Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
    tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

  • 2. Data: 2009-03-29 15:45:03
    Temat: Re: Casio Waveceptor
    Od: "Paw" <...@h...ru>

> [...]
    > narecznych ?
    >
    > Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
    > tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

    każdy zegar DCF synchronizuje się i zmienia automatycznie godzinę podczas
    zmiany czasu letni/zimowy

    co do zegarów ściennych szukaj DCF - jest tego multum
    http://www.allegro.pl/search.php?string=DCF&from_sho
    wcat=1&category=541&country=1

    ja mam zegarek na rękę unichron, synchronizuje sie automatycznie a dałem za
    niego 5zł :)
    http://www.hood.de/auction/33134856/herren-armbanduh
    r-unichron-industries-805.htm

  • 3. Data: 2009-03-30 10:22:01
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:16:39 +0200, fresh napisał(a):

    > Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
    > synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
    > wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
    > przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

    Przesuwają.

    > Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
    > tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

    Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
    regulacją na falach długich i działają OK.

    T.

  • 4. Data: 2009-03-30 10:36:51
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Przesuwają.

    > Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
    > regulacją na falach długich i działają OK.
    >
    > T.

    Są. Mozna kupić sam mecxhanizm z DCF:
    http://www.conrad.pl/?gr=521&deep=2

  • 5. Data: 2009-04-08 08:35:16
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>

    Użytkownik "fresh" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ktore maja juz taka technologie w zegarkach
    > narecznych ?

    Citizen Skyhawk
    http://www.allegro.pl/item593973488_citizen_eco_driv
    e_skyhawk_jy0000_53e_nowy_zegarek.html
    (to nie ja sprzedaję)

    synchronizuje wszystkie wskazania, do tego bez baterii. Mój stary eco-drive
    działa już 9 lat a gdzieś wyczytałem, że zasilanie w tych zegarkach powinno
    wytrzymać 20 lat (inna sprawa co potem).

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.