  • 1. Data: 2009-03-29 18:25:59
    Temat: KFA ?????
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
    fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
    dziadostwo....
    Pozdrawiam
    Robi

  • 2. Data: 2009-03-29 19:05:44
    Temat: Re: KFA ?????
    Od: "daro" <t...@o...pl>

> [...]
    > fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

    Cóż tu sądzić, ja pomontowałem w domu w 2005 roku baterie tego producenta i
    do dzisiaj działa wszystko ok.
    --
    D.

  • 3. Data: 2009-03-29 19:11:09
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał

    > Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
    > fabrykę produkowaną?

    ja mam pozytywne doswiadczenia, przed KFA mialam niemieckie zwykle bateria z
    jakiejs marki sciaganej przez praktikera i z czesci zeszla powloka niklowa a
    bateria zlewozmywakowa sie wreszcie rozleciala. Wymienilam na takie same
    zwykle KFA i od 2 lat spokoj.

  • 4. Data: 2009-03-29 19:23:54
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

    wg mnie bardzo dobra armatura, przynajmniej jesli chodzi o niezawodnosc :)
    bo wzornictwo to juz inna sprawa zalezy kto co lubi.
    w poprzenim mieszkaniu armatura KFA przezyla 8 lat bez problemu.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-03-29 21:33:28
    Od: Chris <a...@a...pl>

    Robert pisze:
> [...]
    > fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

    Mam w łazience i w kuchni i na razie zero problemu. Mam też prysznic
    Grohe i nie widzę różnicy w działaniu.

  • 6. Data: 2009-03-29 22:08:31
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > w poprzenim mieszkaniu armatura KFA przezyla 8 lat bez problemu.

    a po 8 latach?
    wyprowadzka czy usterka?

  • 7. Data: 2009-03-30 05:24:20
    Od: brombel <l...@p...pl>

    On 29 Mar, 20:25, "Robert" <r...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
    > fabrykę produkowaną?

    Są to niezłe baterie

    >Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
    > dziadostwo....

    Te tańsze baterie też są produkowane w chinach np. JASPIS czy BARYT

  • 8. Data: 2009-03-30 09:09:04
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
    > dziadostwo....
    W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie KFA
    i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

    Pzdr.
    Adam

  • 9. Data: 2009-03-30 19:02:37
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > a po 8 latach?
    > wyprowadzka czy usterka?

    wyprowadzka :D
    trzy baterie jak zyly tak zyja nadal ale juz ich nie obserwuje na codzien :D
    dlatego o ich sprawnym dzialaniu napisalem w tym okresie:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-03-30 19:03:14
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie
    > KFA i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

    z ciekawosci dlaczego?
    w czym jest taka roznica?

    --