  • 1. Data: 2009-03-29 10:15:45
    Temat: wkładka elektroniczna do drzwi
    Od: "Ro" <r...@p...fm>

    ma ktoś jakieś doświadcznie z ww urządzeniem(niami) ?

    mam na oku dwa produkty ale nieco róznią się rozwiązaniami a treści w
    internecie jak na lekarstwo
    konkretnie interesują mnie systemy pod nazwami
    DOM Protector
    SALTO wkładka elektroniczna

    oba otwierane transponderem zbliżeniowym

    ew inne o ile działają na podobnej zasadzie (bezkontaktowej) i można w
    prosty sposób unieważnić zgubiony transponder

    jeżeli ktoś z szanownych czytelników ma jakies doświadczenie proszę o
    kontakt via @ lub forum

    Pozdrawiam
    Ro