  • 51. Data: 2019-09-20 08:35:27
    Temat: Re: [OT] Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-19 o 09:59, Budyń pisze:

    > a jesli na autostradzie stoi ogranicznie do 40km/h ewidentnie zapomiane przez kogos
    to przestrzegasz? Jesli nie - jestes psychopatą (sam to wymysliles), jesli tak
    -jestes psychopatą (a to juz mój pogląd)

    A jeśli na autostradzie jest ograniczenie do 100 to przestrzegasz?
    Bo nie zauważyłem, żeby ktokolwiek na nie reagował, no chyba że
    zwalniając ze 160 do 145 ;) Sami psychopaci z sumieniem.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2019-09-20 10:22:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.09.2019 o 08:35, Miroo pisze:

    > A jeśli na autostradzie jest ograniczenie do 100 to przestrzegasz?
    > Bo nie zauważyłem, żeby ktokolwiek na nie reagował, no chyba że zwalniając ze 160
    > do 145 ;) Sami psychopaci z sumieniem.

    W psychologii to się nazywa projekcja. Lecz się na nogi...
    A Tobie podobnym zapierdalaczom życzę tylko, żeby nie
    ucierpiał Bogu ducha winny kapelusznik, który miał niefart
    jechać akurat przed, za, lub naprzeciw zapierdalacza.

  • 53. Data: 2019-09-23 08:14:13
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-20 o 10:22, collie pisze:

    > W psychologii to się nazywa projekcja. Lecz się na nogi...

    Oj.. jaka agresja od razu. Na pewno jesteś sympatycznym kierowcą.

  • 54. Data: 2019-09-23 22:07:11
    Temat: Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.09.2019 13:44, ąćęłńóśźż wrote:
    > A jak walczyć z pokrzywami - przy dziecięcym placu zabaw?

    Mam przy piaskownicy, ale nigdy jeszcze nie pomyślałem że to problem.
    Dziecko samo je depcze, gniecie i wyrywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 55. Data: 2019-09-24 08:24:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-23 o 22:07, Mateusz Bogusz pisze:

    > Mam przy piaskownicy, ale nigdy jeszcze nie pomyślałem że to problem.
    > Dziecko samo je depcze, gniecie i wyrywa.

    ... i rozsiewa ;)

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2019-09-24 09:07:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>