  • 11. Data: 2015-02-25 20:37:42
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:28:57 +0100, Ghost napisał(a):

    >A czy ja się Ciebie pytam o pożycie imtymne?

    Aaaa, naczy o to chodzi, znalazł sobie chudszą?

    btw iNtymne

  • 12. Data: 2015-02-25 21:05:41
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 20:37, Ghost pisze:

    > Aaaa, naczy o to chodzi, znalazł sobie chudszą?

    :))))
    dawno już doszedłem do tego wniosku

  • 13. Data: 2015-02-25 21:06:48
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:37:42 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Aaaa, naczy o to chodzi, znalazł sobie chudszą?

    Kości tylko psy lubią.

    > btw iNtymne

    Nocośpodobnego, nie wpaduabymnato, że wiesz TAKIE rzeczy 3-]]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 14. Data: 2015-02-25 21:20:38
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 21:05:41 +0100, adam napisał(a):

    > :))))
    > dawno już doszedłem do tego wniosku

    Teraz tylko wnioski ci zostały, a i to byle jakie. I dawno 3-]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 15. Data: 2015-02-25 21:30:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:37:42 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Kości tylko psy lubią.

    Oczywiście, ale walenie (nomen-omen) seksowne nie są.

  • 16. Data: 2015-02-25 21:33:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    >I dawno 3-]

    Czy ta emotka oznacza, że dawno srasz do miednicy?

  • 17. Data: 2015-02-25 21:53:25
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 21:33:34 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Czy ta emotka oznacza, że dawno srasz do miednicy?

    Masz jeszcze coś równie "mądrego" do powiedzenia, przygłupie?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 18. Data: 2015-02-25 22:08:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 20:28, Ghost pisze:

    > W domu dają rade z tobą wytrzymać? Masz już totalny odlot od
    > rzeczywistości.

    Daj sobie spokój, do grubej nie trafia rzeczowa argumentacja.
    To tak, jakbyś z Macierewiczem chciał dyskutować o Smoleńsku.

    JK

  • 19. Data: 2015-02-25 22:15:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adam" <a...@w...pl> wrote in message

    > :))))
    > dawno już doszedłem do tego wniosku

    Jesteście panowie okrutni dla naszej miłej grupowiczki ;-)

  • 20. Data: 2015-02-25 22:17:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Nocośpodobnego, nie wpaduabymnato, że wiesz TAKIE rzeczy 3-]]

    Pewnie użyłaś tej samej klawiatury co to nie umiała "subsydiowane" poprawnie
    napisać :-)