  • 21. Data: 2015-02-25 22:21:22
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 15:17:00 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Pewnie użyłaś tej samej klawiatury co to nie umiała "subsydiowane" poprawnie
    > napisać :-)

    Klawiatura nie zastępuje mi mózgu - jest tylko ułomnym narzędziem.
    Tymczasem panowie mają ją zamiast.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 22. Data: 2015-02-25 22:23:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Klawiatura nie zastępuje mi mózgu

    Na usenecie raczej zastępuje. I pochłania całkowicie.

  • 23. Data: 2015-02-25 22:24:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 15:15:03 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "adam" <a...@w...pl> wrote in message

    > Jesteście panowie okrutni dla naszej miłej grupowiczki ;-)

    "Panowie" to są zupełnie gdzie indziej, tutaj są same odrzuty.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 24. Data: 2015-02-25 22:31:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 22:23:57 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Na usenecie raczej zastępuje. I pochłania całkowicie.

    _W_ usenecie, szewska poprawko, jeśli już. A o "moim" pochłanianiu
    projektuj sobie dalej, najlepiej pochłaniając kolejną porcję kluch.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 25. Data: 2015-02-25 22:35:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.02.2015 o 16:52, Ghost pisze:
    > naczy dla chrumci:
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/epidemia-odry-powraca-
    epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
    2.html

    > Gratuluje współudziału w globalnym debilizmie.

    Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
    ewentualnych posiadanych dzieci.

    To zbrodniarze.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 26. Data: 2015-02-25 22:37:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]

    >_W_ usenecie, szewska poprawko, jeśli już. A o "moim" pochłanianiu
    >projektuj sobie dalej, najlepiej pochłaniając kolejną porcję kluch.

    Czyli znalazł. Skądś kierunek skojarzeń musisz mieć.

  • 27. Data: 2015-02-25 22:39:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 22:35:55 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
    2.html

    > Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
    > ewentualnych posiadanych dzieci.

    Tak! - bo to naczelne prawo, którym się rządzi demokracja!

    > To zbrodniarze.

    ..bo mają czelność mieć wolną wolę, a nie wyprane mózgi.

    A tu zonk!

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 28. Data: 2015-02-25 22:46:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Klawiatura nie zastępuje mi mózgu - jest tylko ułomnym narzędziem.

    Bardzo ułomnym i do tego wybiera tylko wyrazy pochodzenia
    obcego do robienia tych złośliwych literówek które Cię kompromitują.

  • 29. Data: 2015-02-25 22:49:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 22:37:12 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    et...

    net...

    > Czyli znalazł. Skądś kierunek skojarzeń musisz mieć.

    A teraz serio i spokojnie, żebyś dobrze zroumiał: żałosny półchłopku,
    targowa przekupo, nie możesz się od...ć ode mnie, to akurat rozumiem, bo
    cię kręci nieznany ląd - babka mądrzejsza od ciebie. Jeszcze paru lekcji
    elokwencji może ci udzielę za darmo, ale zaczynasz mnie już nudzić, jak
    każdy niedorostek intelektualny.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 30. Data: 2015-02-25 22:50:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 15:46:50 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Bardzo ułomnym i do tego wybiera tylko wyrazy pochodzenia
    > obcego do robienia tych złośliwych literówek które Cię kompromitują.

    Cóż, w Twoim towarzystwie przezyję. Byleby tylko te polskie nie
    kompromitowały.
    --

    XL
    pewni siebie.