  • 11. Data: 2010-07-30 08:54:35
    Temat: Re: Czy da się zabezpieczyć dno wykopu przed wodą?
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik marko1a napisał:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest choć drobina twojego byś się tym interesował?
    Oczywiście, że tak. Stosunki wodne są ważną sprawą, szczególnie w kraju
    paradoksalnie ubogim w wodę, takim jak nasz.
    > Za ogrodzeniem jest las i strumyczek melioracyjny do którego co jakiś
    > czas wpada woda z drenazy z okolicznych pól.
    > Moja rura drenarska jest za zgodą właściciela tego lasu i zgłoszona
    > gdzie trzeba.
    > Gdyby właściciel się nie zgodził to zrobiłbym rozsączanie w moim gruncie
    > a spadek terenu i obecne w nim drenaże i tak powodowałby że woda
    > przesączała by się do nich i dalej do strumyka.

    I ukłon w twoją stronę. Sposób załatwienia godny naśladowania. Kolejny
    przykład, że jak się chce to się da, i można coś zrobić zgodnie z prawem
    i w zgodnie z sąsiadami.

    > Marek

    pozdrawiam
    rafał