  • 11. Data: 2015-01-27 15:19:23
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-27 o 14:58, Ergie pisze:
    > SMS'y premium to w sumie mały problem - wypisujesz się i jedyne co
    > straciłeś to kilka zł. Niedawno pewien facet naciągnął tysiące osób na
    > ich pełne dane osobowe (PESEL, adres), włącznie z numerem konta oferując
    > sprzedaż rzekomego długu rzecznika policji i pewnego aktora. "Młodzi
    > gniewni" łykali to jak pelikany nie racząc nawet sprawdzić czy rzekomy
    > dług istnieje. Facet ma teraz pokaźną bazę danych osobowych której nie
    > musi nigdzie rejestrować.

    Yyy, poruszyłeś ciekawy temat. Jeśli ma te dane, to IMHO *musi* tę bazę
    zarejestrować.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2015-01-27 16:54:07
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 15:19:24 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Yyy, poruszyłeś ciekawy temat. Jeśli ma te dane, to IMHO *musi* tę bazę
    > zarejestrować.
    >
    > --
    > Pete

    Dane wyłudził żeby je sprzedać a nie rejestrować bazę.

  • 13. Data: 2015-01-27 17:48:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-27 o 16:54, k...@g...com pisze:

    > Dane wyłudził żeby je sprzedać a nie rejestrować bazę.

    W jaki celu zbierał dane, to musi zadeklarować GIODO. A że nie zbierał
    anonimowo, to za nielegalne zbieranie danych osobowych może słono beknąć.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2015-01-27 18:02:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-27 o 17:48, Pete pisze:

    > W jaki celu zbierał dane, to musi zadeklarować GIODO. A że nie zbierał
    > anonimowo, to za nielegalne zbieranie danych osobowych może słono beknąć.

    Jednak nie zarejestrował :)
    Gość się nazywa Stonoga i w spisie GIODO go nie ma
    https://egiodo.giodo.gov.pl/search_basic.dhtml

    --
    Pete

  • 15. Data: 2015-01-27 18:24:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 18:02:55 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Jednak nie zarejestrował :)
    > Gość się nazywa Stonoga i w spisie GIODO go nie ma
    > https://egiodo.giodo.gov.pl/search_basic.dhtml

    no pewnie ze nie zarejestrował - opresyjny system prawny uczy nas jak go obchodzic a
    nie przestrzegac. Odpowiednie przepisy się wyciągnie gdy sie okaze ze nalezy cie
    walnąć jakąś pałką. Na każdego jest hak.
    A czy ty zarejestrowals zbiór danych jakim jest lista twoich kontaktów w telefonie?
    :-)

    b.

  • 16. Data: 2015-01-27 19:15:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-27 o 18:24, Budyń pisze:

    > no pewnie ze nie zarejestrował - opresyjny system prawny uczy nas jak go obchodzic
    a nie przestrzegac. Odpowiednie przepisy się wyciągnie gdy sie okaze ze nalezy cie
    walnąć jakąś pałką. Na każdego jest hak.

    Ja mu swoich danych nie podałem, więc mam to w ....
    Ale jeśli jest jakiś pokrzywdzony, to niech gościa zgłasza, zobaczymy
    jak sprawnie działa aparat represji :)

    > A czy ty zarejestrowals zbiór danych jakim jest lista twoich kontaktów w telefonie?
    :-)
    Nie muszę
    http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/4353/j/pl/

    --
    Pete

  • 17. Data: 2015-01-27 19:29:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 19:16:01 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Ale jeśli jest jakiś pokrzywdzony, to niech gościa zgłasza, zobaczymy
    > jak sprawnie działa aparat represji :)

    nie zrozumiałes -to jeszcze raz - aparat represji dziala wtedy kiedy odpowiednio
    umocowany gosc zechce. Ty zgłosisz skarge - zostaniesz olany. Ale jak komus
    podskoczysz to jego skarga zostanie rozpatrzona a ty bedziesz nekany.

    > Nie muszę
    > http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/4353/j/pl/

    i znów to samo. To jest opowiadanka jakiejs pani. A ustawa swoje. Wiec jesli to
    któregos ze swoich kontaktów z telefonu wysłałes oferte handlową to one kontakty są
    juz w obowiazku zglaszania, bo przestały być codziennym kontaktem.

    b.

  • 18. Data: 2015-01-27 19:35:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-27 o 19:29, Budyń pisze:

> [...]
    umocowany gosc zechce. Ty zgłosisz skarge - zostaniesz olany. Ale jak komus
    podskoczysz to jego skarga zostanie rozpatrzona a ty bedziesz nekany.

    Nie dyskutuję z z kimś komu się coś wydaje i ma obsesje rodem z PiS.

> [...]
    juz w obowiazku zglaszania, bo przestały być codziennym kontaktem.

    Skoro nie odróżniasz czynności dnia codziennego od wysłania oferty
    handlowej, to również nie mamy o czym dyskutować.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2015-01-27 19:36:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-27 o 18:24, Budyń pisze:

    Polecam:

    http://lege-artis.edu.pl
    http://lege-artis.edu.pl/dla-prokuratury/

    http://ttv.pl/aktualnosci,926,n/atak-na-naszych-repo
    rterow,129480.html

  • 20. Data: 2015-01-27 20:43:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 19:35:40 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    umocowany gosc zechce. Ty zgłosisz skarge - zostaniesz olany. Ale jak komus
    podskoczysz to jego skarga zostanie rozpatrzona a ty bedziesz nekany.

    > Nie dyskutuję z z kimś komu się coś wydaje i ma obsesje rodem z PiS.

    ooo, swiatły z lemingradu :) Szkoda ze nie dyskutujesz bo zapytałbym skąd pan szef
    ambergold mial koncesje na swoje usługi, której ty bys nie uzyskał... I tak dalej...

    b.