  • 11. Data: 2018-02-16 21:54:36
    Temat: Re: Dom ze złota ;)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Feb 2018 18:28:57 +0100, Bob Budowniczy napisał(a):

    > Jak by ci to wytłumaczyć, bo to wygląda tak że pewnie już do tego interesu
    > dorwały się nasze pseudo byznesmeny śmierdzące czosnkiem i cebulą,

    Czuję brzydką zawiść o skuteczność biznesową. Ale jest na to rada,
    pojedz sobie czosnku :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2018-02-17 00:14:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Czuję brzydką zawiść o skuteczność biznesową. Ale jest na to rada,
    > pojedz sobie czosnku :)

    Ja bym tego nie nazwał skutecznością biznesową, tylko wrednym
    oszukiwaniem klientów.

    A czosnek jest dobrym naturalnym antybiotykiem :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2018-02-17 09:17:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Feb 2018 00:14:32 +0100, Adam napisał(a):

    > Ja bym tego nie nazwał skutecznością biznesową, tylko wrednym
    > oszukiwaniem klientów.

    A jest przymus kupowania? Nie. Więc nie p... o oszukiwaniu. Jak idziesz
    do warzywniaka, patrzysz czy jabłka nie zgnite. No to tym bardziej jak
    kupujesz dom - popatrz czy cena odpowiada towarowi. Skoro mają klientów
    to znaczy że towar dobry. A jak ci się nie podoba, nie kupuj.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2018-02-17 13:07:02
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

> [...]
    > kupujesz dom - popatrz czy cena odpowiada towarowi. Skoro mają klientów
    > to znaczy że towar dobry. A jak ci się nie podoba, nie kupuj.

    No pewnie że przymusu nie ma, nie chcesz, to nie jedz, nie chcesz to nie
    mieszkaj, mozesz sobie żyć pod mostem i piach żreć, wybacz, lae wyraźnie
    czosnkiem od ciebie zalatuje.

    Widzę że ostatnio ceny tych konteneró mocno skoczyły, wcześneij były po 4
    kafle, teraz są po 8, niedługo będą za nie śpeiwać jak za ten domek ze
    złota:)

  • 15. Data: 2018-02-17 14:44:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 13:07, Bob Budowniczy pisze:

    > Widzę że ostatnio ceny tych konteneró mocno skoczyły, wcześneij były po
    > 4 kafle, teraz są po 8, niedługo będą za nie śpeiwać jak za ten domek ze
    > złota:)
    To sobie je odpuść, jak sam widzisz więcej problemów z nimi niż zysku.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2018-02-17 14:49:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.02.2018 13:07, Bob Budowniczy wrote:
    > Widzę że ostatnio ceny tych konteneró mocno skoczyły, wcześneij były po
    > 4 kafle, teraz są po 8, niedługo będą za nie śpeiwać jak za ten domek ze
    > złota:)

    I wtedy Bob co to czosnkiem nie zalatuje otworzy biznes i zacznie
    sprzedawać za połowę ceny, przez co wykosi konkurencję.

    It's soooo simple!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2018-02-17 17:03:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Feb 2018 13:07:02 +0100, Bob Budowniczy napisał(a):

    > No pewnie że przymusu nie ma, nie chcesz, to nie jedz, nie chcesz to nie
    > mieszkaj, mozesz sobie żyć pod mostem i piach żreć, wybacz, lae wyraźnie
    > czosnkiem od ciebie zalatuje.

    Jesteś idiotą ze swoim antysemityzmem. Wyp... z nim na pl.pregierz. I
    nie, nie jestem Żydem. Choć ostatnio kiedy się rozglądam po kraiku, to
    wstyd być mi Polakiem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2018-02-17 17:05:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Feb 2018 14:49:08 +0100, quent napisał(a):

    > przez co wykosi konkurencję.

    Z tym rozumem nawet czosnek nie pomoże :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2018-02-17 18:29:12
    Od: l...@g...com

    Za dużo Wybiurczej czytasz.

  • 20. Data: 2018-02-17 20:08:53
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Jesteś idiotą ze swoim antysemityzmem. Wyp... z nim na pl.pregierz. I
    > nie, nie jestem Żydem. Choć ostatnio kiedy się rozglądam po kraiku, to
    > wstyd być mi Polakiem. -- Jacek I hate haters.

    Idiotą to sam jesteś i sam wyp do usraela.
    No proszę żyd udaje polaka im wstyd bu być polakiem, żydem też mu bbyć
    wstyd, jakie to typowe.