  • 31. Data: 2017-10-21 19:33:43
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Z ciekawości bo któraś już osoba tutaj pisze o zamku elektronicznym.
    > Jaki masz na te drzwi zamysł, klawiatura wyrzucona na zewnątrz czy mogę
    > kartę/dongla będziesz nosił w portfelu i przykładał do drzwi/innego
    > miejsca?

    dongiel, który zawsze masz przy sobie
    https://idencom.pl/produkty/czytnik-linii-papilarnyc
    h/

    --
    Pete

  • 32. Data: 2017-10-23 20:40:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > dongiel, który zawsze masz przy sobie
    > https://idencom.pl/produkty/czytnik-linii-papilarnyc
    h/

    Ale to do drzwi wejściowych jako pierwsza i jedyna linia dostępu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2017-10-23 21:13:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zawsze mozesz skobel i klodke dolozyc.

  • 34. Data: 2017-10-23 22:26:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Zawsze mozesz skobel i klodke dolozyc.

    :D

    --
    Pete

  • 35. Data: 2017-10-24 20:43:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Zawsze mozesz skobel i klodke dolozyc.

    Uderz w stół, a nożyce się odezwą - jest takie powiedzenie. Czyżby coś
    zabolało? :->

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2017-10-24 21:42:51
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Będę adwokatem:To nie jest dom,drzwi drzwi wejściowe nie muszą być(szczegóły
    pomijamy) ciepłochronne, ale muszą bronić wejścia-jako pierwsza i jedyna linia
    obrony.(balkon pomijamy)
    To jest dom, w którym jest kilka sposobów wejścia.Mam piękne i kosztowne
    drzwi.Napewno złodziej to doceni i ich nie uszkodzi.
    Tym bardziej, że mam jeszcze dwie pary drzwi balkonowych- w tym od podwórka, na które
    nikt nie patrzy- i sześcioro okien- też łatwy dostęp.Prywatnie, to mam również drzwi
    garażowe zamknięte klamką( bo tak wygodnie) i dwoje okien piwnicznych- niewidocznych,
    bo są pod poziomem gruntu.Ale latem ciągle uchylonych, bo przeciąg w piwnicy
    potrzebny.
    Moje zdanie: drzwi są po to, żeby je podziwiał właściciel, a jeszcze bardziej goście.
    A złodziej i tak da sobie radę.
    Pozdro.abomito

  • 37. Data: 2017-10-24 21:58:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    piwnicy potrzebny.
    > Moje zdanie: drzwi są po to, żeby je podziwiał właściciel, a jeszcze bardziej

    Dobra, bo nikt nie zrozumiał. Pete będzie miał jak wejść do środka, czy
    będzie kominem wskakiwał w razie czego?

    Bo to chodzi o to samo, co z bramą garażową z napędem w wolnostojącym
    garażu bez drzwi (dla niekumatych; nie podniesiesz płaszczka jeżeli
    silnik jest zasprzęglony nawet jak odetniesz zasilanie, a wysprzęglić da
    się tylko mechanicznie w bezpośrednim kontakcie).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 38. Data: 2017-10-24 22:50:24
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Coś podobnego też przerabiałem:Były kiedyś sejfy z zamkiem elektrycznym.Zasilane toto
    było bateryjkami, które były w środku, ale się popsotowały. Wprawdzie był klucz
    mechaniczny, ale nikt nie wiedział gdzie.A na już trzeba było otworzyć.
    I okazało się, że bosik (diaksik) w gabinecie prezesa jest dopuszczalny i wcale nie
    robi bałaganu....
    Klucz był w środku.

  • 39. Data: 2017-10-24 22:57:07
    Od: abomito <a...@w...pl>

    A tutaj może być jakiś gustowny podkopik.
    Ukryty,tylko dla swoich.

  • 40. Data: 2017-10-25 02:32:47
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 24 Oct 2017 13:57:07 -0700, abomito wrote:
    > A tutaj może być jakiś gustowny podkopik.
    > Ukryty,tylko dla swoich.

    Mi tam pomysł wchodzenia przez komin który wcześniej podsunął Mateusz
    jednak dużo bardziej się podoba. Tym bardziej, że święta za pasem!

    Mateusz