  • 181. Data: 2019-12-04 18:08:25
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.12.2019 16:09, Lisciasty wrote:

    > Jeszcze kwestia czy brutto czy netto :>
    > Nie chce mi się ciągnąć tego tematu bo za dużo zmiennych a za mało danych,
    > poza tym kłócić się we dwóch to nuda. Czekam na podsumowanie kosztu
    > foto z importu na gotowo, jak się okaże że od wiosny będzie taka amba
    > jak na to się zanosi, to sam się zgłoszę po kontener ;P
    >
    > L.

    To mi śmierdzi jakimś przewałem :-)

    Ja mam pytania ile będzie kosztować na gotowo pod mój dom? Drugie - kto
    jest sprzedawcą? Link do oferty.

  • 182. Data: 2019-12-05 09:19:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Dec 2019 17:57:26 +0100, KIKI

    > Nie chcesz to nie :-) Szukaj jeleni dalej :-)
    > Na końcu się okaże, że znikniesz z hajsem :-)

    Szczególnie że ja wcale o to nie zabiegam. Nigdy tutaj nikomu zakupu nie
    proponowałem, podobnie jak nie chciałem kasy przed dostarczeniem towaru. No
    ale żeby to wiedzieć, to trzeba chociaż trochę umieć czytać ze zrozumieniem
    a nie typowo snuć farmazony i inne teorie spiskowe...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 183. Data: 2019-12-05 09:23:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Dec 2019 18:04:30 +0100, Baczek

    > Nie, dwie lub trzy firmy, dokładnie nie pamiętam.
    > Podział był ze względu na moc. Wiem, ze 5kWp i 4kWp robiły różne firmy.

    Nadal to wychodzi 250-350kWp per firma, więc jakby spokojnie 2 kontenery
    sprzętu. Przy takiej ilości nie ma się co dziwić że to tyle kosztuje, ale
    nadal kosztuje wg mnie dużo. Za dużo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 184. Data: 2019-12-05 09:32:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Nov 2019 22:22:31 +0100, Myjk

    > Pany,

    Jako że mam wtyczkę w NFOŚiGW :P dostałem info odnośnie dotacji mój prunt.
    Obecnie dziennie wpływa 1000 wniosków o dofinansowanie. Jeśli założyć że
    każdy wnioskuje o pełne 5000 (a pewnie tak jest), i że żaden wniosek nie
    zostanie odrzucony, to kasiorka się skończy w lutym 2020. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 185. Data: 2019-12-05 18:45:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-12-03 o 12:30, Myjk pisze:
    > Tue, 3 Dec 2019 12:18:24 +0100, KIKI

    > Upierdliwy jesteś jak mucha. ;P Oczywiście że znalazłem po "właściwej
    > cenie". Bierzesz 480kWp minus moje 10 i masz panele Jinko/Risen za 1400
    > brutto /kWp z dostawą pod dom i oczywiście gwarancją. Konto do przelewu
    > podać? Bo takiej kwoty na siebie nie wezmę...
    Skoro to są firmówki to zwracam honor, to jest dobra cena.
    Wezmę 10kwp, daj znać potem na priva jak już zfinalizujesz kontener.

    --
    Janusz

  • 186. Data: 2019-12-05 18:46:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 09:32, Myjk pisze:
> [...]
    > każdy wnioskuje o pełne 5000 (a pewnie tak jest), i że żaden wniosek nie
    > zostanie odrzucony, to kasiorka się skończy w lutym 2020. ;P

    Ja i tak sie nie łapię więc mnie rybka.

    --
    Janusz

  • 187. Data: 2019-12-05 19:31:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.12.2019 09:19, Myjk wrote:
> [...]
    > ale żeby to wiedzieć, to trzeba chociaż trochę umieć czytać ze zrozumieniem
    > a nie typowo snuć farmazony i inne teorie spiskowe...

    Zamawianie z Chin przy tej cenie nie ma sensu ekonomicznego. Gdyby
    wyszło za 15.000 PLN to rozumiem.
    Bez gwarancji na dodatek.

  • 188. Data: 2019-12-05 20:27:51
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 22:14, Janusz pisze:

    > Muszę gdzies ten uchwyt zobaczyć, wtedy pogadamy.

    Tu jest przykładowy uchwyt pod dachówkę:

    https://www.sklep.asat.pl/environment/cache/images/0
    _0_productGfx_2624/Uchwyt-hak-dachowy-regulowany-typ
    -S-dachowka-betonowa-ceramiczna.jpg

    https://www.ecosystemprojekt.pl/files/uchwyt-standar
    d-hak-karpiowka-panel-bateria-solar[1].jpg

    Dachówkę którą kładziemy na nim, lekko się frezuje kilka mm, aby nie
    odstawała od płaszczyzny dachu tak jak tutaj:

    https://img.redro.pl/plakaty/haki-mocujace-fotowolta
    icznych-400-6986328.jpg

  • 189. Data: 2019-12-05 20:31:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 21:51:37 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Myjk oferuje sprzęt jednak kilka klas lepszy. Oferta tego kolesia

    Ty pewnie będziesz zorientowany Lisciasty, więc spytam. Był dzisiaj u mnie
    facet z jakiejśtam innej firmy przygotować ofertę no i wyjdzie bardzo drogo
    bo w okolicach ~48k za 10kW (horror dla mnie ;). Anyway mówi, że używają
    falownika, do którego panele wpinają równolegle, a nie szeregowo przez co
    nie trzeba wykorzystywać optymalizatorów (dobrze piszę? mogę się mylić)
    i każdy panel zawsze pracuje z pełną mocą. Jakie są różnice w cenie między
    takim obsługującym "równoległe" połączenie falownikiem, a "zwykłym",
    zakładając moc w granicy 10kW?

    Dzięki :)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 190. Data: 2019-12-05 20:34:03
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > https://www.ecosystemprojekt.pl/files/uchwyt-standar
    d-hak-karpiowka-panel-bateria-solar[1].jpg

    Poprawiony link:

    https://cutt.ly/qe8WmKk