  • 51. Data: 2019-11-02 09:02:36
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wychodzi na to że cena za wata zaczyna się cywilizowac. Pojedynczy panel 270W za
    420 zlotych. Wychodzi 1,50zl za wata. Daje to czas dojścia z cena pradu do ceny pradu
    w II taryfie ok 4 lata. W instalacji 10kW z falownikiem 2 złote za wata. Od dłuższego
    czasu mówiłem zeby czekac bo będzie tanialo.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 52. Data: 2019-11-24 22:22:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Oct 2019 10:40:33 +0200, yarecky

    > Czy temat aktualny? Jest jakaś grupa zainteresowanych,
    > która o tym dyskutuje?

    Pany, od stycznia ma fracht podrożeć, bo dopieprzają tarfę smogową na
    statki. Niestety nie wiadomo jakie to warotści. :( Przydałoby się zatem
    zamówić to do połowy grudnia żeby zdążyli nadać. Trochę mi to psuje plany,
    bo nie chciałem tego w zimę składować, ale cóż począć...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2019-11-24 22:28:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > Pany, od stycznia ma fracht podrożeć, bo dopieprzają tarfę
    > smogową na statki. Niestety nie wiadomo jakie to warotści. :(

    To oczywiście żydomasoński spsek przeciwko tym, którzy chcą
    dbać o środowisko.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2019-11-24 22:39:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Nov 2019 22:28:14 +0100, Jarosław Sokołowski

    > To oczywiście żydomasoński spsek przeciwko tym, którzy chcą
    > dbać o środowisko.

    Jak ktoś lubi teorie spiskowe... ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 55. Data: 2019-11-24 22:46:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > Jak ktoś lubi teorie spiskowe... ;P

    A jak ktoś nie lubi, to po prostu zwyczajny idiotyzm.

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2019-11-24 22:47:34
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-10 o 10:09, Myjk pisze:
    > Thu, 10 Oct 2019 08:43:36 +0200, pieszy

    > Cło na panele 0%, na falownik 8%. Transport pojedynczego kompeltu się nie
    > opłaca. Absolutne minimum to mały kontener (~60kWp), a najlepiej duży
    > (~120kWp). :P Stąd pomysł na grupowe zamówienie.

    Panele jakiej mocy wchodzą w rachubę?
    Zainteresowany byłbym 8-9kWp + inwnrter, ale moc to raczej w pow. dachu
    bym musiał podać.

  • 57. Data: 2019-11-24 22:52:37
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 24.11.2019 22:22, Myjk wrote:
> [...]
    > zamówić to do połowy grudnia żeby zdążyli nadać. Trochę mi to psuje plany,
    > bo nie chciałem tego w zimę składować, ale cóż począć...

    Ok, to działamy ;-)

    Kto to ogarnia technicznie i handlowo?

    yarecky.

  • 58. Data: 2019-11-25 08:14:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Nov 2019 22:52:37 +0100, yarecky

    > Kto to ogarnia technicznie i handlowo?

    Jażemci. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 59. Data: 2019-11-25 12:17:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Nov 2019 22:47:34 +0100, Baczek

    > Panele jakiej mocy wchodzą w rachubę?
    > Zainteresowany byłbym 8-9kWp + inwnrter, ale moc to raczej w pow. dachu
    > bym musiał podać.

    Mono 330W -- 164 x 100 cm

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2019-11-26 02:25:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2019 12:17:35 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Mono 330W -- 164 x 100 cm

    Jak już to 167,5 albo żółtek ściemnia. 330 nie widziałem żadnych w mniejszym
    rozmiarze. Niby niewiele ale jak kładziesz 3 rzędy to potrafi zmienić
    perspektywę ;P I te 100 też podejrzane, 99,5 bym zakładał raczej.

    L.