  • 41. Data: 2019-10-25 13:58:29
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: witek <w...@g...com>

    Tez mialem watpliwosci co do chinskich produktow. ostatecznie po skontaktowaniu się
    ze sprzedawcą nie dość że otrzymałem komplet wymaganych przez PGE dokumentów karty,
    deklaracje i pomoc w wypełnieniu wniosku to jeszcze wiele fachowych uwag. Instalacja
    pracuje od roku bez najmniejszych problemow. Zero szumu wentylatora w falowniku bo go
    poprostu nie ma. A co do gwarancji to wszędzie w UE obowiązuje min 2 lata chyba ze
    jest ktoś oszustem. Oni sklep.elbaenerga.pl przekonali mnie fachowościa i serwisem na
    miejscu a nie w chinach. O cenach nie wspomnę. Pozdrawiam wszystkich wierzących w
    niemiecką jakość a krzyczacych o słabej tej chińskiej. Trzeba to poprostu zobaczyć i
    porównać bo jabłko jablku nie równe w tych czasach. Przy tak dużej różnicy w zakupie
    okres zwrotu skraca się o 3-4 lata i tym samym maleje ryzyko.

  • 42. Data: 2019-10-25 14:57:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 13:58:31 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    >. Oni sklep.elbaenerga.pl przekonali mnie fachowościa i serwisem na m
    Ordynarna reklama

  • 43. Data: 2019-10-25 15:30:25
    Od: witek <w...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 14:57:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    poprostu nie ma. A co do gwarancji to wszędzie w UE obowiązuje min 2 lata chyba ze
    jest ktoś oszustem. Oni (..................zapytajcie trola Kris - bo wszystko w
    internecie to reklama...............) przekonali mnie fachowościa i serwisem na
[...]

    Ps. Pierwszy raz postanowiłem napisac na grupie (na której ludzie wymieniaja sie
    doswiadczeniem a przynajmniej powinni) o swoim własnym doświadczeniu, nikt mi za to
    nie płaci. Ktoś pytał czy na chinskie produkty w polsce dostaje sie gwarancji ja
    mówię ze tak, ale wiecie co reczywiscie nie warto uczestniczyc w takich grupach bo
    szkoda czasu zabierac glos bo trol zawsze jakiś się znajdzie.
    I własnie przez takich ludzi inni nie chce sie udzielac a kazdy na własna rękę niech
    sobie szuka czy tak robi co chce. Ordynarnie ty człowieku postępujesz Ty.
    EOT

  • 44. Data: 2019-10-25 15:36:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, October 25, 2019 at 3:30:27 PM UTC+2, witek wrote:
> [...]
    niech sobie szuka czy tak robi co chce. Ordynarnie ty człowieku postępujesz Ty.

    Tak, ale pytanie bylo o dopuszczenia/atesty/wszelkie "papiery" przy zakupie
    bezposrednio z Chin, a nie przy zakupie chinszczyzny w PL (z odpowiednia, czytaj
    astronomiczna marza), bo wtedy teoretycznie dzialaja nasze regulacje prawne... tylko
    placi sie ~drugie tyle ;)
    BTW Wg mnie tez toto wyglada na zwykly spam ;)

  • 45. Data: 2019-10-25 15:51:08
    Od: witek <w...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 15:36:03 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    placi sie ~drugie tyle ;)
    > BTW Wg mnie tez toto wyglada na zwykly spam ;)

    Wiecie, co rzeczywiscie przeczytałem raz jeszcze swój post i jakby tu powiedzieć
    trochę "ociekał" słodkościa i trącał reklamą. Pewnie to dlatego ze rzeczywiscie
    wyszło dobrze i tanio na chinczyku bez pierdzielenia sie z całym procesem sciaganias
    sprzetu z drugioego konca swiata na własna reke. Poprostu usuwam post i nie bylo
    sprawy. Równiez Kris sorki za emocjonalny komentarz jak widac mogłeś odebrac to jako
    reklamę czy tez inny rodzaj spamu.

  • 46. Data: 2019-10-25 16:20:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Oct 2019 06:51:08 -0700 (PDT), witek

    > Pewnie to dlatego ze rzeczywiscie wyszło dobrze i tanio na chinczyku bez
    > pierdzielenia sie z całym procesem sciaganias sprzetu z drugioego konca
    > swiata na własna reke.

    Mijasz się z prawdą twierdząć że na miejscu jest równie tanio co "na własną
    rękę". Gdyby tak było faktycznie, to bym czasu na to nie marnował.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2019-10-25 17:38:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.10.2019 13:58, witek wrote:
> [...]
    okres zwrotu skraca się o 3-4 lata i tym samym maleje ryzyko.

    Trzeba was dopisać do bazy spamerów, wszystkie wasze emaile jakimi się
    posługujecie i domeny.

  • 48. Data: 2019-10-25 17:47:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.10.2019 14:57, Kris wrote:
    > Ordynarna reklama

    Już go zgłosiłem na pl.internet.mordplik. Jak dobrze pójdzie to zabanuja
    każdego maila i firmowego i prywatnego tego spamera.

  • 49. Data: 2019-10-25 21:30:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 15:51:09 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    > Równiez Kris sorki za emocjonalny komentarz jak widac mogłeś odebrac to jako
    >reklamę czy tez inny rodzaj spamu.

    Nie ma problemu

  • 50. Data: 2019-10-26 00:52:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.10.2019 21:30, Kris wrote:
    >reklamę czy tez inny rodzaj spamu.
    >
    > Nie ma problemu

    To spam w najordynarniejszej formie :-)
    Jak w reklamach.
    "Pomogły mi tabletki na przeczyszczenie, o ja też ich używam i trzecia
    przychodzi i mówi to samo jak w reklamie tv."