  • 1. Data: 2012-08-03 09:37:11
    Temat: Jak obrobić okrągłą kolumnę
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    Na razie jest pomysł na strukturę - taką jak na ścianach, ale majster
    boi się, że jej nie przytrze dokładnie.
    Drugi pomysł to tynk mozaikowy - tego ja z kolei jakoś nie bardzo chcę,
    średnio mi się podoba.
    Jak jeszcze można obrobić taka okrągłą kolumnę?

    Adam

  • 2. Data: 2012-08-03 09:42:45
    Temat: Re: Jak obrobić okrągłą kolumnę
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2012 09:37:11 UTC+2 użytkownik adamw777 napisał:
    > Na razie jest pomys� na struktur� - tak� jak na �cianach, ale majster
    >
    > boi si�, �e jej nie przytrze dok�adnie.

    Bzdury gada albu mu się nie chce.
    Ja mam taka kolumne na tarasie i zrobiona strukturą Atlas SnMal i wyszło idealnie.
    Każdą struktura średnio wprawiony fachowiec obrobi ładnie taka kolumne

  • 3. Data: 2012-08-03 22:34:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Bzdury gada albu mu się nie chce.
    > Ja mam taka kolumne na tarasie i zrobiona strukturą Atlas SnMal i wyszło idealnie.
    Każdą struktura średnio wprawiony fachowiec obrobi ładnie taka kolumne

    Pewnie że się da :) Czasami bywa tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=46sMbPZadPo

    To nie jest cały film, ale więcej nie mogę znaleźć.

    Irek.N.
    ps. sorki że nie do końca w temacie, ale moim zdaniem śliczna metoda.

  • 4. Data: 2012-08-04 07:48:29
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Długie pióro-blichta i po godzinie każdy szpachlarz ze średnim doświadczeniem
    sobie poradzi.

  • 5. Data: 2012-08-05 21:43:48
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    Jeszcze jest takie rozwiązanie http://goo.gl/KgBoJ (2 rząd 1 zdjęcie po prawej -
    marmur) http://www.tynkiozdobne.pl/index1.php?p=prace&lg=pl

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 6. Data: 2012-08-05 22:29:31
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JaMyszka <f...@g...com> napisał(a):

    > W dniu pi=B1tek, 3 sierpnia 2012 09:37:11 UTC+2 u=BFytkownik adamw777 napis=
    > a=B3:
    > =EF=BF=BDcianach, ale majster=20
    > =BF=BD kolumn=EF=BF=BD?
    >
    > Jeszcze jest takie rozwi=B1zanie http://goo.gl/KgBoJ (2 rz=B1d 1 zdj=EAcie =
    > po prawej -=20
    > marmur) http://www.tynkiozdobne.pl/index1.php?p=3Dprace&lg=3
    Dpl

    > --=20
    > Pozdrawiam :)
    > JM
    > http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html=20
    > Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl/

    Pod stiuk wymagane jest równiutkie i gładkie podłoże, więc musi być dobrze
    nałożona szpachla. Ta akurat kolumna była na początku surowa-wylana w
    szalunku. Po kilku dniach wyglądała już tak jak na zdjęciu.

  • 7. Data: 2012-08-05 22:56:35
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > jak jeszcze można obrobić taka okrągłą kolumnę?

    jak wewnątrz i nie masz na razie pomysła,
    możesz zrobić tymczasową (trwałe ale łatwa rozbiórka)
    obróbkę w postaci owijki z tapety
    tniesz ostrym nożem rolkę tapety na mniejsze szpulki
    w zależności od oczekiwanej trwałości podklejasz co kilka zwojów lub
    centymetrów...
    zabawa tania i wdzięczna

  • 8. Data: 2012-08-06 09:16:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 sierpnia 2012 22:56:35 UTC+2 użytkownik qlphon napisał:

    > jak wewnątrz i nie masz na razie pomysła,

    Kolumna wewnątrz domu? W salonie np? Nie spotkałem się jeszcze z czyms takim. Ale
    moze i ktoś tak ma.

  • 9. Data: 2012-08-06 15:34:22
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Kolumna wewnątrz domu? W salonie np?

    a np.
    uwierz mi, występuje w naturze...

    > Nie spotkałem się jeszcze z czyms takim. Ale moze i ktoś tak ma.

    widziałem na własne oczy ;)
    znajomy ma nawet dwie takie pod dźwigarem antresoli
    proponowałem mu powieszenie mu w tym miejscu telewizora...

  • 10. Data: 2012-08-08 10:20:33
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > uwierz mi, występuje w naturze...

    > widziałem na własne oczy ;)
    > znajomy ma nawet dwie takie pod dźwigarem antresoli
    > proponowałem mu powieszenie mu w tym miejscu telewizora...

    Są też na zdjęciach, które podesłał kolega tynkiozdobne