  • 11. Data: 2014-08-12 00:11:20
    Temat: Re: Jak oświetlić skutecznie facjatę?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 05 Aug 2014 09:40:43 +0200, Konspirator napisał(a):

    > Światło musi być rozproszone, więc ja bym się skoncentrował na dobrych
    > oprawkach, do których można włożyć jakąś mocną świetlówkę.

    Potwierdzam. Różne widziałem kombinacje w łazienkach, które z reguły dobrze
    doświetlały przód twarzy, a do golenia były beznadziejne. Najlepszy znany
    mi efekt daje toporna matowa oprawka na dwie świetlówki liniowe T8 rodem z
    PRL zamontowana tuż nad lustrem. Wygląda to koszmarnie, ale działa
    świetnie. Wystarczy "tylko" znaleźć jakiś estetyczny zamiennik ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2015-04-18 08:57:47
    Od: " 666" <...@...6>

    Jedyny sposób to 6-8 mlecznych żarówek po bokach lustra, po 3-4 z każdej strony.

    -----

  • 13. Data: 2015-04-18 21:30:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2015 08:57:47 +0200, 666 napisał(a):

    > Jedyny sposób to 6-8 mlecznych żarówek po bokach lustra, po 3-4 z każdej strony.

    A wystarczą dwie - i odpowiednio zlokalizowane blendy/odbłyśniki.
    Rozproszone przez nie światło z tych dwóch żarówek jest lepsze, bo nie bije
    po oczach i daje równomierne, miękkie oświetlenie.

    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!