    Date: Sat, 14 Mar 2015 23:39:48 +0100
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Jak poprawić akustykę?

    Chcę poprawić akustykę w salonie. Generalnie jestem minimalistką w
    aranżacji wnętrz, ale powoli dorosłam do tego, że jednak coś trzeba. Na
    razie oczywiście stanęło na tym, żeby kupić spory dywan. To chyba
    najprostsze rozwiązanie, ale może coś jeszcze mogłoby pomóc?
    A jeśli jednak dywan, to drugie pytanie - czy ktoś ma doświadczenia z
    dywanami firmy "agnella" z Białegostoku? Czy ma sens inwestowanie w ich
    wełniane wyroby? Są ze 4 razy droższe od syntetycznych, ale może warto?

    Ewa