  • Data: 2015-03-15 21:31:54
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Nie, korek nie podoba mi się. Byłam kiedyś w takim wnętrzu wyłożonym
    > korkiem i czułam się jak w jakiejś piwnicy czy innej norze. Korek ten
    > nie był pomalowany, to inna sprawa.

    Pomalowany może z daleka wyglądać jak każda inna ściana. Z bliska widać
    fakturę -- bywa(ł) klejony po prostu po to, by zamaskować nierówności
    tynku. Podałem przykład tzw. szlachetnego materiału, by ktoś się na mnie
    nie obraził, że jakąś tandetę wciskam. Ale są teraz też różne tapety
    ze styropianu czy czegoś podobnego, tak samo nadające się do malowania
    i o podobnie głuszących właściwościach. Tu znowu najlepiej zacząć od
    eksperymentu -- powiesić w podejrzanym miejscu jaką zasłonę, a jeśli
    akustyce zrobi dobrze, to się zastanowić, co tam zamiast niej może być.

    Jarek
    --
    Ciemno wszędzie, głucho wszędzie,
    Co to będzie, co to będzie?