  • 31. Data: 2019-07-11 07:11:49
    Temat: Re: Jaka jest wydajność pianki rozprężnej?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Wczesniej ci Lisciasty napisalem zebys sie odpierdolil. To byla dobra rada. Miales
    wybor i zle wybrales. Gdzie ci albinosi? W Twoim pustym lbie pomiedzy tymi co
    wypuszczaja strzaly z luku co maja 100m/s a Twoim arkuszem kalkulacyjnym z
    wyliczeniem ze fotowoltaika to super interes dla tego co sobie ja zalozy.

    Bez głębokiego szukania:
    https://www.youtube.com/watch?v=2u6swHOH7iY

    Strzała penetruje lepiej od karabinu.

    Jest też sporo filmów z pomiarami prędkości strzał. Wiele z nich
    przekracza 300 stóp na sekundę.

    --
    MN