  • 21. Data: 2018-11-01 09:45:19
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zmiany są często tylko kosmetyczne (wygląd, sposób sterowania) lub
    > software'owe (nowe lepsze(?) programy).
    > Porównywałem Boscha aktualnego z 14-letnim - np. fartuch jest na oko
    > identyczny i wciąż ma te same wady projektowe (dziurki odpływowe za
    > wysoko, stoi woda).

    zgadza się - ale tego jednego jedynego już nie kupi:) Dlatego można
    kupować z dość dobrym wynikiem po marce...

  • 22. Data: 2018-11-01 09:46:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ale teraz wygląda staroświecko ;)
    > teraz takie transformersy robią błyszczace.

    Ja też jestem staroświecki bo jakoś te nowoczesne "dizajny" mi nie
    podchodzą. To ma po prostu działać i prać a nie świecić się jak psu
    jajca.. :)

  • 23. Data: 2018-11-01 09:51:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a ja od lat kupuje pralki używane, jest tu taki koles co sciaga z niemiec,
    odpicowuje i sprzedaje. Koszt pralki ponizej 400zł. A jak mi sie kiedys taka zepsula
    to pojechalem po następną. I kupiłem. ale koles był obrazony ze nie przywiozlem
    zepsutej, potem mi ją naprawil za 100zł :)

    Przymierzam się do pralkosuszarki albo pralki+suszarki - oglądałem na
    alliegro i jest tego od metra... tylko się cykam czy nie wywalę kasy w
    błoto...
    Z drugiej strony nowy zestaw jaki by mi pasował to 4-5kpln :/

  • 24. Data: 2018-11-01 10:20:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 31 października 2018 22:35:12 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > daj linka proszę do tego gościa.

    wrocław, cabaja chyba 3 (pierwszy dom)

    b.

  • 25. Data: 2018-11-01 10:23:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 09:51:19 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
> [...]
    > błoto...
    > Z drugiej strony nowy zestaw jaki by mi pasował to 4-5kpln :/

    u tego kolesia znajomek kupil uzywke pralko suszarke, modelu nie znam, ale jest
    zadowolony.
    Moja zona pralko suszarki nie chciala :)

    b.

  • 26. Data: 2018-11-01 10:26:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 10:20:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > wrocław, cabaja chyba 3 (pierwszy dom)
    >

    > b.

    https://www.google.com/maps/place/Romualda+Cabaja+3,
    +54-001+Wroc%C5%82aw/@51.1040677,16.9479883,3a,15y,3
    8.65h,76.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw_5CnUaADHv7-UEx1Kj
    -dg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x470fc1c79f04a0f1:
    0x31187073b09bb7e2!8m2!3d51.1041689!4d16.9481754

    nawet pralki z garazu wystają :-)

    b.

  • 27. Data: 2018-11-01 11:06:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Oct 2018 10:26:52 +0100, Maciek

    > Poradzicie, jaką pralkę wybrać? Właśnie padło mi łożysko w 18-letnim
    > Elektroluksie. Jeśli je wymienię, kwota za naprawy w tym roku wyniesie 550
    > zł, więc zastanawiam się nad nową pralką.

    Miałem to samo. Tzn. wymieniłem łożysko w moim 18-letnim Boschu, który
    pochodził jeszcze dwa lata i zaczął padać programator, albo coś innego co
    uniemożliwiało całkowite odpompowanie wody przy wirowaniu. Ale po
    własnoręcznej wymianie łożyska (o której zdaje się tataj nawet pisałem) już
    bym tego nie powtórzył. Za dużo krwi, nerwów i kasy. W zamian kupiłem
    pralko-suszarkę, też Boscha, głównie jako poligon doświadczalny przed
    wyposażeniem pralni w nowym domu, gdzie waham się pomiędzy palką a
    pralko-suszarką. Do tego oczywiście suszarka jako drugie urzadzenie
    niezależnie od tego czy stanie pralka czy pralko-suszarka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2018-11-01 11:06:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > u tego kolesia znajomek kupil uzywke pralko suszarke, modelu nie znam, ale jest
    zadowolony.

    a ten koleś jakoś onlajnowo sprzedaje czy tylko wizja lokalna?

  • 29. Data: 2018-11-01 14:41:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 11:06:59 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:

    > a ten koleś jakoś onlajnowo sprzedaje czy tylko wizja lokalna?

    chyba tylko wizja, zreszta przesylka kosztowalaby ze duzo w stosunku do ceny sprzetu

    b.

  • 30. Data: 2018-11-01 17:18:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Nov 2018 08:32:47 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Polski rynek jest generalnie biedny, więc producenci kierują (lub
    > importerzy importują) tam głównie budżetowy towar, b

    Akurat te dwa modele to Bosch i Siemens, odpowiednio ok. 2000 zł i 1500 zł,
    więc cena absolutnie "polska".

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl