  • 61. Data: 2020-12-07 11:22:00
    Temat: Re: Kamera do monitoringu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/12/2020 02:00, Marek wrote:
    > No wiedzialem że skądś znam ten charakterystyczny, szczeniacko-arogancki
    > sposób traktowania interlokutora.

    Z faktu że jesteś starszy kompletnie nic nie wynika. Ba, bywa że wynika
    coś wręcz przeciwnego niż Ci się zdaje. IQ nie rosnie po 20 roku życia a
    mądrość po 40. Natomiast rosną uprzedzenia i zgorzkniałość.

    Z resztą ja ogólnie staram się dostosowywać poziom rozmowy do
    interlukutorów. Tak się pechowo składa, że do Ciebie Mareczku, również.
    Skoro poszczekujesz na innych to wydaje się być stosowne poszczekanie i
    na Ciebie. Nic nie działa lepiej na zarozumiałych staruszków jak
    pacnięcie ich z liścia kiedy bredzą do rzeczy, próbując rozdmuchiwać
    własne ego. Kłucisz się o to czy zakres IP ma 254 numery, czy
    wystawianie porty jest lepsze od VPN, czy roaming ma sens na Filipinach.
    Tak, gapiąc się w takie brednie można tylko przywalić z liścia. Bez
    gapienia się na wiek i zasługi dla PRL.

    > Sebcio (czy jak tam na prawdę masz na
    > imię) kopę lat, przyznasz się nam czemu przestałeś się podpisywać w
    > usenecie?

    Nie przestałem. Oto dowód:

    https://drive.google.com/file/d/1BybXcXQc5p3rgSCTP8B
    KPGo0YDxyaj_R/view?usp=sharing

    Podpisuje się tym mailem od 20 lat, tak na marginesie. Tyle tylko że
    zmieniłem ostatnio serwer newsowy i tenże ma przykrą cechę zmiany mojego
    podpisu na maila. Niewiele poradzę, admin serwera uznał że tak ma być.

    No, ale jaki wiek, taki Sherlock.

    Teraz to już naprawdę EOT.

  • 62. Data: 2020-12-07 15:13:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 7.12.2020 o 11:22, heby napisał:

    > Z faktu że jesteś starszy kompletnie nic nie wynika.
    > Z resztą...
    > Kłucisz się...

    A nie. Z faktu [przecinek] że Twój interlokutor jest starszy [przecinek]
    jedno choćby wynika: ukończył na pewno przynajmniej porządną
    podstawówkę, a nie jakąś zasraną gimbazę jak Ty. Co widać.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 63. Data: 2020-12-07 18:50:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 15:14:20 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > podstawówkę, a nie jakąś zasraną gimbazę jak Ty. Co widać.
    >

    > --
    > Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.
    Raczej szkolenia dla psów nierasowych nie zaliczył.

  • 64. Data: 2020-12-07 20:07:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 7.12.2020 o 18:50, Zenek Kapelinder napisał:

    > Raczej szkolenia dla psów nierasowych nie zaliczył.

    Nie to co Ty - z zaliczoną specjalizacją "wózki widłowe" w ZSZ,
    jak Ten-który-przeskoczył-przez-płot. Dziadersie bałucki*.

    * Bałuty to stan umysłu

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 65. Data: 2020-12-07 21:07:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 grudnia 2020 o 20:07:46 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    >
    > * Bałuty to stan umysłu
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    To o tobie kundlu udającym rasowego było.

  • 66. Data: 2020-12-08 00:23:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Dec 2020 11:22:00 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > życia a
    > mądrość po 40. Natomiast rosną uprzedzenia i zgorzkniałość.

    Oj widzę, że ciągle wannabe psychoanalityk, nic się nie zmieniłeś.

    > Z resztą ja ogólnie staram się dostosowywać poziom rozmowy do
    > interlukutorów.

    Oj tam, oj tam. Zwykły cham i prostak jesteś a nie "dostosowywacz
    poziomu" :)

    > Tak się pechowo składa, że do Ciebie Mareczku, również.
    > Skoro poszczekujesz na innych to wydaje się być stosowne
    > poszczekanie i

    Sebciu, na nikogo nie szczekałem, tylko zwróciłem Ci grzecznie uwagę,
    że nie wszędzie Twoje rozwiązania są dla każdego idealne. Natomiast
    Twój podły charakter wylazł z Ciebie i zamiast prowadzić rozmowę na
    poziomie skierowałeś ją (w swoim stylu) w to miejsce gdzie jesteśmy.

    > Kłucisz się o to czy zakres IP ma 254 numery

    Eh, serio?

    > Tak, gapiąc się w takie brednie można tylko przywalić z liścia. Bez
    > gapienia się na wiek i zasługi dla PRL.

    To jest tylko Twój punkt widzenia. Przyjmij do wiadomości, że może
    być dokładnie takimi samymi bredniami dla kogoś innego, w innych
    okolicznościach. Jak już z kimś dyskutujesz to warto dodać np. "w
    mojej opinii", "moim zdaniem", "uważam, że", umiesz takie zwroty?

    > Nie przestałem. Oto dowód:
    > https://drive.google.com/file/d/1BybXcXQc5p3rgSCTP8B
    KPGo0YDxyaj_R/view?usp=sharing

    Co z tego, jak w nagłówku jest tylko:
    From: heby <h...@p...onet.pl>

    Twoja reakcja świadczy, że masz na prawdę problemy z emocjami, to się
    da leczyć, choć przypis jaki dałeś świadczy, że to już nie choroba
    ale poważne kalectwo. Pal diabli Twoje występy w usenecie, ale
    niestety to prawdopodobne, że dla bliskich (czy dalszych) takim
    samym chamem jesteś. Współczuję rodzinie (i sąsiadom).

    Teraz może być EOT.

    --
    Marek

  • 67. Data: 2020-12-08 07:48:12
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-12-07 o 21:07, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > To o tobie kundlu udającym rasowego było.

    powiedz no zenusiu jak to jest, że na każdej z grup dyskusyjnych jesteś
    nadętym pieniaczem obrażających innych wtedy kiedy nie zgadadzają się z
    twoimi "mondrościami" na dowolny temat? w każdym z tematów chcesz być
    najmadrzejszy a wychodzisz na sfrustrowanego psychopate.

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!

  • 68. Data: 2020-12-11 09:43:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo w modemoruterze od UPC inaczej się nie da.

    -----

  • 69. Data: 2020-12-11 10:20:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzienkójemy.

    -----

  • 70. Data: 2020-12-11 10:35:15
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Generalnie mocno odradzam pracę urządzeń IP cctv w jakiejkolwiek sieci
    > dzielonej. To są tak potwornie dziurawe wynalazki, że się tego nie da
    > porządnie zabezpieczyć, przynajmniej taniej chińszczyzny. Ustawione na
    > twardo hasło do root'a po telnecie i inne takie cuda.

    A kamery IP podpięte do nasa jako rejestratora będą w miarę bezpieczne?

    Robak