  • 31. Data: 2020-06-09 17:58:00
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2020 18:00:21 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Viessmann, Gree, nie mam zdania jeszcze.

    Gree widziałem męczone 24h/dobę przez Turasów na elektrowni.
    Działało i się nie psuło. Brzydkie było i duże ale chyba
    solidny ten chińczyk.

    L.

  • 32. Data: 2020-06-09 21:01:24
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Gree widziałem męczone 24h/dobę przez Turasów na elektrowni.
    > Działało i się nie psuło. Brzydkie było i duże ale chyba
    > solidny ten chińczyk.

    Mam dobrą ofertę na Viessmanna, ale nic o nim nie wiem i sieci też
    niewiele. Niby pompy ciepła robią, więc conieco wiedzą. Z drugiej strony
    to podobno przez Gree jest robione.

    Wiem już co chcę, ile i czego, wiem jak toto podłączę, nie zdecydowałem
    jeszcze jaką markę wybrać. Za duży wybór psia nać ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 33. Data: 2020-06-09 21:21:09
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2020 21:00:02 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

> [...]
    >
    > Wiem już co chcę, ile i czego, wiem jak toto podłączę, nie zdecydowałem
    > jeszcze jaką markę wybrać. Za duży wybór psia nać ;)

    proste
    CCC
    cena czyni cuda
    A na poważnie ja bym wybrał firmę która ma najbliżej serwis
    uwzględniając punkt wyżej

  • 34. Data: 2020-06-09 22:47:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > proste
    > CCC
    > cena czyni cuda
    > A na poważnie ja bym wybrał firmę która ma najbliżej serwis
    > uwzględniając punkt wyżej

    Wolę nie wybierać na podstawie CCC i nie serwisować wcale ;)

    A na serio.
    Jeden multisplit na 4 wewnętrzne, do tego 2 pojedyncze w cenie 900 netto
    za serwis/czyszczenie. To dużo? Mało? Rozsądnie? Ktoś wie?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 35. Data: 2020-06-14 11:04:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    wczoraj mi zamontowali dwie klimy firmy "aux", chłodzą jak trzeba, są zadziwiająco
    ciche (byłem przekonany ze jednostka zewnetrzna to musi sporo hałasować, ale nie mam
    żadych doświadczeń z innymi)
    pilot, sterowanie z aplikacji itp.

    Nawiasem mówiac to sterowanie przez aplikację oddaje chińczykowi dostep do mnóstwa
    informacji, mogę się założyć że chińskie służby mają do tego dostęp, na wypadek wojny
    informacja to cenna rzecz.

    b.

  • 36. Data: 2020-06-14 11:39:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 14 Jun 2020 02:04:55 -0700 (PDT), Budyń

> [...]
    > zadziwiająco ciche (byłem przekonany ze jednostka zewnetrzna to musi
    > sporo hałasować, ale nie mam żadych doświadczeń z innymi) pilot,

    Invertery są ciche, w zasadzie wszystkie. Bo jak było już napisane,
    działają zazwyczja na mniej niż pół gwizdka.

    > Nawiasem mówiac to sterowanie przez aplikację oddaje chińczykowi dostep
    > do mnóstwa informacji, mogę się założyć że chińskie służby mają do tego
    > dostęp, na wypadek wojny informacja to cenna rzecz.

    I co tam wyczytają z klimatyzacji? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2020-06-14 13:02:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 czerwca 2020 11:39:40 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > I co tam wyczytają z klimatyzacji? :P

    oddałem im dostęp do mojego smartfona, zdjęć itp, podałem im hasło do swojego wifi,
    chinskie odkurzacze rozkład pomieszczeń wyślą.
    A wcale nie jestem przekonany ze dość dowolne chinskie urzadzenie nie ma w sobie
    mikrofonu, które może nadawać gdy chińczyk sobie wymyśli.
    Mozliwosci sa ogromne, pytanie czy je zaimplementowali w sprzęt a potem czy z nich
    korzystają lub kiedys skorzystają.
    Atak na sieć energetyczną polegający na włączeniu wszystkich klimatyzatorów :-)

    b.

  • 38. Data: 2020-06-14 18:43:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    informacji, mogę się założyć że chińskie służby mają do tego dostęp, na wypadek wojny

    Bo przymulony jestem to dopytam. Czy to znaczy, żeby zrobić cieplej lub chłodniej to
    wchodzisz do internetu, pytasz chińczyków czy wolno, oni pozwalają i masz co chcesz?
    Jednocześnie podając rozmiar swoich skarpetek, ulubiony kolor żony a o danych dzieci
    już nie wspomnę.
    Czy tak teraz działają urządzenia do chłodzenia powietrza u Pana Kowalskiego?
    K.

  • 39. Data: 2020-06-14 18:45:55
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Atak na sieć energetyczną polegający na włączeniu wszystkich klimatyzatorów :-)

    A więc bez rozmiaru skarpetek i ulubionego koloru żony albo się zamrozisz albo
    upieczesz.
    K.

  • 40. Data: 2020-06-14 18:52:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 czerwca 2020 18:43:25 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
> [...]
    to wchodzisz do internetu, pytasz chińczyków czy wolno, oni pozwalają i masz co

    chyba dosc dokładnie tak - wydając polecenie na smartfonie komenda leci przez jakies
    zewnetrzne serwery

    >Jednocześnie podając rozmiar swoich skarpetek, ulubiony kolor żony a o danych dzieci
    już nie wspomnę.

    w telefonie musialem dac uprawnienia do aparatu, lokalizacji i pamięci. A z tego da
    sie sporo wycisnąć.

    > Czy tak teraz działają urządzenia do chłodzenia powietrza u Pana Kowalskiego?

    pewnie tak. Aczkolwiek zwykły pilot tez jest.

    b.