  • 91. Data: 2020-06-21 18:55:31
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-21 o 18:51 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nikt go nie poratuje nikt mu nic nie powie
    > Tylko się każdy gapi tylko się każdy gapi i nic

    Bo ja z lasu jestem!

    i już.

    Mateusz

  • 92. Data: 2020-06-21 20:12:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-20 o 23:46, Kadar pisze:
    > Komarów jak na razie nie zauważam. Są w identycznych ilościach jak zawsze czyli
    znikomych. Klimat raczej gorący niż >ciepły więc i komary nie najlepiej się tu czują.
    Ale ja w górach mieszkam (tak ma prawie 80% Hiszpanii) to może tu jest >inaczej.

    Ja też w górach ale bardziej mokrych niż Twoje :) na razie komarów nie
    ma bo wiosna sucha była za to teraz ciągle leje już od miesiąca z małymi
    przerwami to się chyba już wylęgną:(

    > Kleszcze! Potwierdzam, zatrzęsienie. Mam psa i wyciągam ich ciągle po kilka.
    Kleszcze się mnożą jak grzyby po deszczu
    U nas też pełno, po kilka dziennie z psa wyciągamy mimo ze ma obrożę
    antykleszczową.

    >(albo komary). Muchy to kolejna plaga. małe, maleńkie, średnie, duże wszystkie chyba
    gatunki tu sobie znalazły legowiska. >Ale ja na wsi mieszkam więc to też może być
    przyczyna. Wszędzie są kozy, muchy mają uzywanie.
    Much całe szczęście mało, pilnuje się żeby śmietniki/kubły były
    zamknięte więc nie ma wylęgarni.

    --
    Janusz

  • 93. Data: 2020-06-23 22:35:59
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Dzisiaj w jakimś urzędzie widziałem jakiś wyblakły plakat (pewnie już kilka lat tam
    wisi) o komarach. Czyli jak co roku przestrzegają przed plagą. Standard.
    K.

  • 94. Data: 2020-06-23 22:54:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Dzisiaj w jakimś urzędzie widziałem jakiś wyblakły plakat
    > (pewnie już kilka lat tam wisi) o komarach. Czyli jak co
    > roku przestrzegają przed plagą. Standard.

    Piszą też, że będą w stosunku do tych moskitów opryskiliwi?
    Bo takie informacyjne plakaty widywałem w różnych krajach.

    Jarek

    --
    No me moleste mosquito
    Why don't you go home