  • 171. Data: 2013-09-25 00:10:49
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 23:53:54 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Nie wiesz co piszesz.
    > Poczytaj historię internetu.
    > Nie był on tworzony dla komercji. Ktoś kiedyś po prostu wpadł na pomysł,
    > że możnab y na nim zarabiać.

    Gdyby nie wpadl, moze w ogole by go teraz nie bylo.

    > Które portale są głupie, a które mądre? :)

    A ktore jablka na straganie sa smaczne, a ktore nie? ;)
    Masz rozum - uzyj go.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 172. Data: 2013-09-25 00:38:19
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > A ktore jablka na straganie sa smaczne, a ktore nie? ;)
    > Masz rozum - uzyj go.

    No i sam sobie zaprzeczyłeś, bo żeby wiedzieć, które jabłko dobre, a
    które nie, trzeba skosztować.
    Tyle, że jabłko, które nie będzie smakować można wypluć, a w przypadku
    internetu nie ma możliwości odwrotu.

  • 173. Data: 2013-09-25 10:13:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 00:38:19 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > No i sam sobie zaprzeczyłeś, bo żeby wiedzieć, które jabłko dobre, a
    > które nie, trzeba skosztować.

    Albo wiedziec. Albo spytac babci :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 174. Data: 2013-09-25 12:03:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-25 00:00, Maciek pisze:
    > Dnia Tue, 24 Sep 2013 22:03:43 +0200, Maniek4 napisał(a):
    > (...)
    >
    > Czy to takie dziwne, ze prosze Cie o podanie dodatkowych konkretow?

    Nie, nie dziwne, tylko ze ja nie kopiuje sobie linkow do wszystkiego co
    czytam. Jak zechcesz to znajdziesz w sieci.

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2013-09-25 12:06:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 22:52, masti pisze:

    > np. iOS jak i wiele innych. Podobnie jak twój ksiądz ma o tobie całą
    > kartotekę nawet jak jesteś niewierzączy i niepraktykujący, podobnie jak
    > złodzieje co cię namierzają itd.

    No i tym sposobem firmy biorace od nas pieniadze za dostarczanie nam
    urzadzen dzieki ktorym zbieraja o nas informacje porownales do
    zlodzieja. Bardzo trafne przyznam szczerze.

    > jeśli liczysz na anonimowość w sieci to zapomnij. Jdyną ochroną jest
    > ilość danych do przetworzenia. Dlatego nie ma sensu grzebać każdemu w
    > czynach i zwyczajach.

    No tak, tylko jest pewne ale.
    Kupujac telefon place za niego. Sluzy mi do rozmawiania. Jesli juz
    zbieraja dane to niech nie biora za telefon pieniedzy. Druga sprawa,
    jesli zechce sie podzielic danymi takimi jak stan konta, kontakty i
    pozycja GPS to jednak chcial bym byc o to zapytany. Sprawa trzecia -
    ktos wspomnial o zaufaniu do panstwa i wladzy. Wiec ja bym oczekiwal, ze
    ta bedzie mnie chronic tworzac odpowiednie instytucje i przepisy, a nie
    jak leci kazdy moze mnie sprawdzic tylko dlatego, ze kupilem od niego
    telefon. Swiadomosc polega na tym, ze my mozemy sie na to nie zgodzic, a
    w dyskusji widze, ze jest git, ze tego wlasnie moze oczekujecie. Mowisz
    o ilosci danych do przetworzenia - zgoda, tylko powiedz mi czy pozwolisz
    producentowi mebli na zamontowanie kamery i mikrofonu on-line w meblach
    w sypialni? A jak on to zrobi bez Twojej wiedzy to bedzie OK? Wiemy
    przeciez, ze moze to zrobic, ale czy to jest OK? Mi sie to nie podoba,
    nie chce zeby mnie ktos sledzil czy podsluchiwal przez urzadzenia za
    ktore sam zaplacilem i kupilem do innego celu. Inna sprawa, ze wielkiego
    wplywu na to nie mam, ale to nie powod, zebym sie na to godzil tylko
    dlatego, ze tak jest.

    Pozdro.. TK

  • 176. Data: 2013-09-25 12:12:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 23:09, Adam pisze:

    > Nie place - nie ogladam w ogole tv (serio, choc wstyd mi bo to takie
    > hipsterskie ;) Wiadomosci mam 2 dni wczesniej w internecie (bez reklam!),
    > a filmy i seriale wylacznie z wypozyczalni i z Internetu (zaraz bede mial
    > bankowo wjazd FBI!).

    Znaczy nie masz telewizora?

    > Nie mam. Ale jakbym mial to bym potrafil zalozyc filtr na routerze
    > na wszystko co przychodzi z MACa TV na zewnatrz ;)

    A nie uwazasz, ze podobne praktyki po prostu powinny byc zakazane przez
    odpowiednie przepisy?
    Czy nie jest paranoja to, ze Ty potrafisz, a ktos inny nie?

    > Nie znam zupelnie sprawy wiec sie nie wypowiem. Nie mam pojecia jaka mieli
    > umowe z administratorem.

    To dzis zdaje sie jest juz zakazane, ale tak bylo. To jest paranoja a
    nie wymaganie, zeby nikt bez twojej wiedzy Cie szpiegowal.

    > Pewnie, ze jest git. Juz pisalem - wystarczy nie miec nic na sumieniu i o nic
    > nie trzeba sie martwic.

    Sprawiasz czasem wrazenie czlowieka nie tyle mlodego wiekiem, co
    conajmniej doswiadczeniem zyciowym. Hak zawsze sie znajdzie. Moze nie na
    Ciebie, ale jak zechcesz zostac prezydentem to kto wie?

    Pozdro.. TK

  • 177. Data: 2013-09-25 12:14:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 23:20, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Ty ale jakbyś miał foty hipotetycznej przełożonej jak będąc gimbusiarą
    > dorabiała na kamerkach to by była karta przetargowa nie ? :-)
    > Pewnie byś miał nie jeden awans na wyższe stanowisko :-)

    To oczywiste. :-)

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2013-09-25 21:59:03
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...

    > Nie mam. Ale jakbym mial to bym potrafil zalozyc filtr na routerze
    > na wszystko co przychodzi z MACa TV na zewnatrz ;)
    > [...]

    ...... to w telefonie mogą hardware'owo Cię podsłuchiwać,
    dokładając scalaczek, ale w kamerze to już nic nie zainstalują,
    a Ty wszystko wytniesz na routerze ;) bo jesteś sprytny "admin" ;)

    Wyjątkowa niekonsekwencja ;)

  • 179. Data: 2013-09-25 22:12:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 21:59:03 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

> [...]
    > dokładając scalaczek, ale w kamerze to już nic nie zainstalują,
    > a Ty wszystko wytniesz na routerze ;) bo jesteś sprytny "admin" ;)

    W TV nie ma nadajnika GSM ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 180. Data: 2013-09-25 22:19:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 12:12:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Znaczy nie masz telewizora?

    Mam TV, nawet dwa ;-)

    > A nie uwazasz, ze podobne praktyki po prostu powinny byc zakazane przez
    > odpowiednie przepisy?

    A nie sa? :) To nie ja mam paranoje ze ktos to wykorzystuje do jakichs
    celow. Nie spotkalem sie poki co osobiscie z taka sytuacja. To Ty i kiki
    siejecie postrach :)

    > Sprawiasz czasem wrazenie czlowieka nie tyle mlodego wiekiem, co
    > conajmniej doswiadczeniem zyciowym. Hak zawsze sie znajdzie. Moze nie na
    > Ciebie, ale jak zechcesz zostac prezydentem to kto wie?

    Wracamy do punktu wyjscia - zeby haki byly trzeba miec cos na sumieniu :)
    Acz zlodziejem nie jestem wiec i tak sie do polityki nie nadaje :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.