  • 31. Data: 2016-06-03 12:17:59
    Temat: Re: Koło do taczki wypełnione pianka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maniek4 napisał:

    > Z ta roznica, ze Debica juz takich opon nie robi. Pozostaje np. Kabat.
    > Chinskie radze omijac z daleka. Zdarza sie, ze dnia przy betonie nie
    > wytrzyma, wiec tydzien jak kolo pisze to i tak sukces.

    O takich rzeczach trzeba było przypominać wcześniej, kiedy wszyscy
    wymieniali w taczkach opony zimowe na letnie.

    > Poza tym jakies wydziwianie z tymi "putnami".

    Akurat to słowo dobrze koresponduje z imieniem przedmówcy.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2016-06-03 17:22:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 11:43:14 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > Chinskie radze omijac z daleka. Zdarza sie, ze dnia przy betonie nie
    > wytrzyma, wiec tydzien jak kolo pisze to i tak sukces. Poza tym jakies
    Ale te chińskiej śmierdzą potwornie. Autem kiedyś wiozłem taka oponę to naćpany
    prawie byłem.

  • 33. Data: 2016-06-03 20:05:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-03 o 17:22, Kris pisze:

    > Ale te chińskiej śmierdzą potwornie. Autem kiedyś wiozłem taka oponę to naćpany
    prawie byłem.

    Wzialem kiedys jedna do sprzedazy na probe. Kosztowala smieszne
    pieniadze, bo w sprzedazy z detka ponizej 20 zyli. Ale chu z cena.
    Jeb..lo tym goownem doslownie wszedzie. Nigdy wiecej. Nawet w dotyku
    jakies lepkie, smierdzi jak w kominie elektrocieplowni i bardziej
    przypomina plastik niz gume. Chu wie z czego oni w ogole to robia.
    Kiedys w telewizji opowiadali, ze ponoc bardzo rakotworcze nawet przez
    dotyk.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2016-06-06 11:57:22
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-02 09:42, Kżyho pisze:

    > Wulkanizatorzy tylko psioczą czasem, bo muszą ten szuwaks wyczyścić, ale
    > nic poza tym.

    Dokładnie i ten uszczelniacz używa się w awaryjnie podczas złapania gumy
    a nie prewencyjnie, więc trzeba do taczek przytroczyć ów środek :).
    W motocykliźmie te uszczelniacze pasuja także do dętkowych opon.
    W motocyklach terenowych stosuje się musy do opon czyli wypełnienia-coś
    na kształt tego koła z pianką.