  • 11. Data: 2019-01-08 21:13:52
    Temat: Re: Konkurencja projektorów
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 16:13:59 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:

    > ale zbiera zakłócenia z sąsiedniej wsi ;)

    Mam pokój "kinowy" w piwnicy zabunkrowanej i zasypanej w ziemi - nie
    ma opcji :-) Nawet zasięg GSM ma tam trudno dotrzeć ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2019-01-08 22:31:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Reklamuja aparaty sluchowe co szum obcinaja.

  • 13. Data: 2019-01-09 12:16:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-08 o 15:33, Adam Sz. pisze:

    > Wzmacniacz szumi? Mój nie ma nawet wentylatora ;)
    > pozdr.

    W takim razie to musi być szum z głośników.
    Ergo - tor audio do bani
    ;)

    --
    Pete

  • 14. Data: 2019-01-09 12:23:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > e, to wystarczy troche lepszy kabel zasilajacy, np.
    http://www.wykop.pl/ramka/1371533/audiofilski-kabel-
    zasilajacy-za-6500pln-ale-za-to-w-pudelku-i-ze-stylo
    wa-siatka/

    czasami zastanawia mnie, co mają z głową nie tak audiofile _twierdzący_
    że słyszą różnicę pomiędzy 44 a 48kHz czy lepszym/gorszym toslinku.
    Nadmiar kasy?

  • 15. Data: 2019-01-09 12:33:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-09 o 12:23, sirapacz pisze:

> [...]
    >>

    > czasami zastanawia mnie, co mają z głową nie tak audiofile _twierdzący_
    > że słyszą różnicę pomiędzy 44 a 48kHz czy lepszym/gorszym toslinku.

    Ale że chcesz wykazać metodą indukcji matematycznej, że jeśli ty nie
    słyszysz różnicy, to każdy inny też jej nie słyszy?

    > Nadmiar kasy?

    Słuch idealny

    --
    Pete

  • 16. Data: 2019-01-09 14:57:05
    Od: hienryk <z...@g...com>

    > Słuch idealny

    chyba nie bardzo !
    https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82uch
    Jak widać z tabelki ludzie słyszą dźwięki do 20kHz. No młode dzieciaki słyszą czasem
    troszkę wyższe częstotliwości, ale już z wiekiem dość szybko przestajemy słyszeć
    wyższe częstotliwości.
    Tak więc pytanie sirapacza nie jest od rzeczy.

  • 17. Data: 2019-01-10 12:49:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-09 o 14:57, hienryk pisze:

> [...]
    słyszeć wyższe częstotliwości.
    > Tak więc pytanie sirapacza nie jest od rzeczy.

    Lepiej doczytaj na wikipedii o jakich kHz pisał Apacz

    --
    Pete

  • 18. Data: 2019-01-10 15:09:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 12:33:12 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Ale że chcesz wykazać metodą indukcji matematycznej, że jeśli ty nie
    > słyszysz różnicy, to każdy inny też jej nie słyszy?

    Ale nie ma lepszego czy gorszego toslinka - to przewód optyczny i transmisja
    leci cyfrowo. Nie ma żadnych różnic w jakości odtwarzania między
    toslinkiem za 3 pln, a tym za 30 tys pln, może być tylko np. trwalszy
    mechanicznie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2019-01-10 15:32:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 15:09:59 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > leci cyfrowo. Nie ma żadnych różnic w jakości odtwarzania między
    > toslinkiem za 3 pln, a tym za 30 tys pln, może być tylko np. trwalszy

    HDMI tez niby cyfrowe a mam mam taki jeden kabel co ewidentnie gorszy jest obraz jak
    na innym kablu.
    Obraz przesyłany z PS4 do tv
    A na jednym wcale PS4 nie działa. Znaczy działa ale obraz zanika co kilka sekund

  • 20. Data: 2019-01-10 15:39:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 15:32:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > HDMI tez niby cyfrowe a mam mam taki jeden kabel co ewidentnie gorszy jest obraz
    jak na innym kablu.
    > Obraz przesyłany z PS4 do tv

    Gorszy w jakim sensie?

    > A na jednym wcale PS4 nie działa. Znaczy działa ale obraz zanika co kilka sekund

    I to jest objaw zbyt długiego lub słabego / uszkodzonego kabla - transmisja
    w HDMI jest szyfrowana - w momencie kiedy którykolwiek bit się nie
    zgadza - mamy albo różnego rodzaju artefakty albo całkiem obraz znika.

    Nie może być na HDMI wyblakły kolor czy coś innego - to nie analog ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.