  • 81. Data: 2018-01-11 13:44:54
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    11 Jan 2018 12:02:35 GMT, Mateusz Viste

    > Mój post należy odbierać jako czystą ironię (może faktycznie było zbyt
    > subtelnie).

    Spokojnie, było wystarczająco wymownie, albowiem nie od dzisiaj tutaj
    piszemy i wiem jakie masz zdanie na ten temat. Ale to tylko twoje zdanie --
    a z tym jest jak z dupą, każdy ma swoją. Elektryki są znacznie bardziej
    ekologiczne dla ludzi na drogach oraz w mieście i żadna wpleciona przez
    ciebie ironia tego nie zmieni.

    > Myjk to usenetowy ekolog, co jest pro elektryki, pro pompy
    > ciepła, i narzeka na diesle choć sam takim jeździ żeby robić 4km
    > dziennie :)

    Narzekam na stare, dymiące, zaniedbane trupy ze zbyt dużymi silnikami (bo
    przecież bieda), względnie nowsze z powycinanymi zeń filtrami DPF, a nie na
    diesle jako takie. "Jeżdżę" dieslem, zadbanym, nawet nie pomyślałem o
    wycinaniu zeń DPFu, a zmieniać salonowego, 10 letniego, auta nie będę skoro
    i tak robię tylko parę kilometrów, i to głównie pod miastem.

    No ale oczywiście dla swojego lepszego samopoczucia i wyleczenia kompleksów
    możesz sobie dalej pisać swoje bzdurki wyssane z palca -- z tym że my już
    więcej nie podyskutujemy, bo dołączasz właśnie do zacnego grona tutejszych
    ograniczonych ignorantów, z którymi nie warto elementarnej dyskusji
    podejmować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 82. Data: 2018-01-11 14:12:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 11:35:17 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    Pytanie do Ciebie podepnę tutaj nie na temat
    jakiś czas temu pisałeś że kamery od chinoli do monitoringu kupowałeś
    Jakie konkretnie?

  • 83. Data: 2018-01-11 15:01:47
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 11 Jan 2018 13:44:54 +0100, Myjk wrote:
    > Spokojnie, było wystarczająco wymownie, albowiem nie od dzisiaj tutaj
    > piszemy i wiem jakie masz zdanie na ten temat.

    Nie miałem wątpliwości w kwestii twojej interpretacji, bardziej martwiło
    mnie że jakiś przechodzień-internauta mógłby pomyśleć że faktycznie
    jestem jakimś, za przeproszeniem, ekologiem :)

    > (...) bo dołączasz właśnie do zacnego
    > grona tutejszych ograniczonych ignorantów, z którymi nie warto
    > elementarnej dyskusji podejmować.

    Już gorszymi epitetami mnie częstowano, ale cieszę się - co ja mówię -
    dumny jestem, iż zasłużyłem na kolejny medal harcerski do kolekcji.

    Mateusz

  • 84. Data: 2018-01-11 15:05:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakies 0,35% zaplaci. W domach z mieszkaniami do najmu stawki sa duzo nizsze.

  • 85. Data: 2018-01-11 15:09:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 15:05:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jakies 0,35% zaplaci. W domach z mieszkaniami do najmu stawki sa duzo nizsze.

    W przeliczeniu na złotówki ile to wyjdzie cirka jebałt?

  • 86. Data: 2018-01-11 15:19:21
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 11 Jan 2018 06:05:05 -0800, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jakies 0,35% zaplaci. W domach z mieszkaniami do najmu stawki sa duzo
    > nizsze.

    Rzuć linkiem. Jak nie rzucisz znaczy mijasz się z prawdą.

    Mateusz

  • 87. Data: 2018-01-11 15:19:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teoretycznie placi konsument a praktycznie wlasciciel. W przypadku lodzi w ktorej
    jest duzo wolnych mieszkan wlasciciel bedzie wolal pozbyc sie czesci zysku niz
    najemcy. Tylko nie pisz ze lodz to nie cala Polska. Jesli w dowolnym miescie w Polsce
    mozna od reki wynajac mieszkanie to znaczy ze nadmiar pustych mieszkan jest wszedzie.
    Niewidzialna reka wolnego rynku reguluje ceny a nie jakis podatek. Wolny rynek
    charakteryzuje sie tym ze zawsze znajdzie sie ktos kto w nizszej cenie dostarczy
    istniejacy towar lub usluge w tej samej cenie lub w istniejacej cenie usluge lub
    towar w wyzszej jakosci. Dzieki temu jest postep.

  • 88. Data: 2018-01-11 15:23:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak z trzy dychy miesiecznie wiecej. Da sie zyc.

  • 89. Data: 2018-01-11 15:25:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wpisz w google podatek katastralny w europie. Mozesz probowac znalezc projekt ustawy
    o podatku katastralnym w Polsce.

  • 90. Data: 2018-01-11 16:07:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 15:23:05 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Tak z trzy dychy miesiecznie wiecej. Da sie zyc.

    Od jakiej wartości kamienicy liczysz?