  • 471. Data: 2022-01-31 14:10:31
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Oj, urządzenie kosztowało jak dobry samochód... tak że jako
    > źródło bezpieczników to nie za bardzo.
    > Ale sam chętnie bym takie bezpieczniki kupił czasem. Nawet
    > tylko po to żeby porównać z tymi co są u nas.

    Jak wspomniałem wcześniej, wiem gdzie leży cała góra takich.
    Z tym że nie podejmuję się pośrednictwa handlowego.

    --
    Jarek

  • 472. Data: 2022-01-31 14:13:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > W Kazachstanie nie byłem - ale byłbym ostrożny w takich porównaniach,
    > Jak tam nic 30 lat temu nie było to teraz mogą być 10 lat przed FR
    > i 20 lat przed PL :-)

    A już na pewno nie jest tak, że dwubiegunowe bezpieczniki są im nieznane:

    https://flagma.kz/en/legrand-419700-o2743647.html

    --
    Jarek

  • 473. Data: 2022-01-31 14:47:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Bardzo podobają mi się tłumaczenia opisów. Np. "Imieniny Podwójna
    > identyfikacja siły zrywającej"... Od razu wiadomo, o co chodzi.

    "Imieniny Czas trwania: 50 kA" -- to znaczy dłużej, niż do bladego
    świtu, czy jednak nie?

    --
    Jarek

  • 474. Data: 2022-01-31 15:06:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile mniej więcej powinien policzyć elektryk za dołożenie różnicówki na tablicy
    (skrzynce) wewnątrzlokalowej?

    -----

  • 475. Data: 2022-01-31 15:14:22
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-31 o 14:06, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > W czasie kilku lat pracy w prowadzonym przez Turka niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów przetestowałeś pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek dużo
    takich preparatów i twierdzisz że ten co polecasz przynosił ci największa ulgę po
    upojnych nocach jakie organizował brygadzista hans dla klientów. Przykro mi ale nie
    skorzystam bo nie mam takiej potrzeby jak ty. I ojca po jajach nie kop jak łapę do
    szczania podnosi.

    P R O J E K C J A !!!

    W czasie kilku lat pracy zenusia w prowadzonym przez Turka sowieckim
    burdelu dla zasłużonych nazistów zenus vel cwel z Chlevek przetestował
    dużo takich preparatów i twierdzi że ten https://tinyurl.com/2p95w4zz
    przynosił mu największa ulgę po upojnych nocach z psem jakie organizował
    dla klientów właściciel kundla brygadzista hans. zenek korzysta z
    preparatów bo nie ma taką silną potrzebę jak jego tate. zenek uwielbia
    trzymać go za fiuta kiedy tate szczy mu na łeb.*

  • 476. Data: 2022-01-31 20:50:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.01.2022 15:06, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ile mniej więcej powinien policzyć elektryk za dołożenie różnicówki na
    > tablicy (skrzynce) wewnątrzlokalowej?

    RCD typ A + dojazd + montaż w rozdzielni.
    150zł + (50-150)zł + 50zł => między 260 a 360 zł netto.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 477. Data: 2022-01-31 20:55:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.01.2022 15:06, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ile mniej więcej powinien policzyć elektryk za dołożenie różnicówki na
    > tablicy (skrzynce) wewnątrzlokalowej?

    Cena przy okazji montażu rozdzielnicy (10-20zł netto) czy chcesz
    zadzwonić po elektryka żeby przyjechał i dołożył jeden moduł? Jeżeli to
    drugie to pewnie coś koło tego poniżej

    RCD typ A + dojazd + montaż w rozdzielni.
    150zł + (50-150)zł + 50zł => między 250 a 350 zł netto.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 478. Data: 2022-01-31 21:10:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    poniedziałek, 31 stycznia 2022 o 20:55:43 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    > drugie to pewnie coś koło tego poniżej
    > RCD typ A + dojazd + montaż w rozdzielni.
    > 150zł + (50-150)zł + 50zł => między 250 a 350 zł netto.

    zależy co ma być do niej podpięte, jak kilka przewodów to pewnie jeszcze jakaś listwa
    do połączenia N...
    później stwierdzi, że np. dokładając jedna potrzeba dłuższy "grzebień" i najlepiej na
    taki wymienić ;)
    a na koniec całość nie zmieści się w rozdzielni, więc nowa ;) ;)

  • 479. Data: 2022-01-31 22:09:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.01.2022 21:10, WS wrote:
    > zależy co ma być do niej podpięte

    Ano zależy. Bo jak elektryk stwierdzi że koniecznie potrzebny np. Typ B
    lub B+, to cena może przewyższyć wartość całej rozdzielni ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 480. Data: 2022-01-31 22:41:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-31 o 00:18, Kris pisze:
> [...]
    odfrune�a, wszelkie drobne przedmioty z okolic domu pochowane. Oby do rana;)

    kilkaIdziesiąt dachówek zerwało.
    szukac takich dachówek i dach naprawić.

    > Podzwonilem po znajomych, przeszukałem FB i wbrew pozorom tragedii nie ma.
    > .Kumpel mi dał namiary do gościa który mi palete takich starych dachówek za 4stówy
    sprzeda. Z rozbiórki podobnej poniemieckiej nieruchomości. Jeszcze przy okazji się
    zgadalem że stare belki mu" zutylizulie"
    > A takie drewno dzisiaj w cenie.
    > Taki urok poniemieckich terenow.

    No to fajnie. Ja przy robieniu PV na dachu drabina połamałem trochę
    rynnę plastikową i okazuje się że mam wielki problem z kupnem, o ile
    rynna jescze jest (Marlej miedź) to problemy są z łącznikami.

    --
    Janusz