  • 21. Data: 2018-08-14 20:16:59
    Temat: Re: Linia kroplująca w ogrodzie - jakie rury pod ziemią?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.08.2018 o 10:53, Marcin N pisze:
    > 2. Co z odpornością na mrozy gdy użyję rury PE (takiej do instalacji
    > wodnych w domach? Planowałem wąż pociągnąć jakieś 20 cm pod powierzchnią
    > ziemi. Zimą jak nic - zamarznie.

    Przedmuchać powietrzem przed zimą?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2018-08-15 10:48:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Przedmuchać powietrzem przed zimą?

    Ostatecznie zainstalowałem PN4 o przekroju 20mm. Przed zimą wsadzę tam
    rurkę akwarystyczną i pompką z akwarium powysysam wodę. Mam nadzieję, że
    to wystarczy.

    Nie mam niczego, czym dałoby się przedmuchać.
    Chociaż, gdyby tak użyć wydmuch odkurzacza... hmm...

    --
    MN

  • 23. Data: 2018-08-15 10:54:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 10:48:30 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    > to wystarczy.
    >
    > Nie mam niczego, czym dałoby się przedmuchać.
    > Chociaż, gdyby tak użyć wydmuch odkurzacza... hmm...

    duze ilosci wydajnego dmuchu to robiłem rurą wydechową samochodu :)

    b.