  • 21. Data: 2016-07-08 21:02:20
    Temat: Re: Mączlik szklarniowy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Jul 2016 14:53:07 +0200, Trybun napisał(a):

    > Tak, chodziło mi o potencjalny aromat tego płynu do naczyń.:-)

    Nie ma obawy, kilka kropel na 10 litrów nie ma znaczenia - ani zapachu nie
    będzie, ani trucizna to nie jest. No, chyba że wypijesz całe opakowanie bez
    rozcieńczania ;-P

  • 22. Data: 2016-07-17 15:29:19
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-08 o 21:00, Ikselka pisze:

    > Na ulotce szukaj - jestem pewna.
    > http://www.sumiagro.pl/mospilan-20-sp-2/

    No niestety, taki groch z kapustą na tej ulotce że nie mogę się
    dopatrzeć informacji o tym.. A tak wracając do sedna - chyba jednak coś
    dał oprysk tym preparatem. Choć liczba mączlików wydaje się być nie
    zmniejszona, to to coś co dziurawiło liście kapusty zostało
    wyeliminowane. nawet te główki nie rokujące żadnej nadziei zaczęły się
    pięknie zawijać, jeszcze z tydzień i będą dobre do zbioru.

  • 23. Data: 2016-07-17 15:30:05
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-08 o 21:02, Ikselka pisze:

    > Nie ma obawy, kilka kropel na 10 litrów nie ma znaczenia - ani zapachu nie
    > będzie, ani trucizna to nie jest. No, chyba że wypijesz całe opakowanie bez
    > rozcieńczania ;-P

    No skoro tak piszesz... Na wszelki wypadek wypróbuję jakiś taki najmniej
    aromatyczny płyn.. Dzięki za poradę:-)

  • 24. Data: 2016-07-17 20:04:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2016 15:30:05 +0200, Trybun napisał(a):

    > No skoro tak piszesz... Na wszelki wypadek wypróbuję jakiś taki najmniej
    > aromatyczny płyn.. Dzięki za poradę:-)

    Byle naprawdę kilka kropel (np 5 kropel na 5 l wody - i dobrze wymieszać),
    bo inaczej dysza zatka się pianą i nie będzie dobrze rozpylała cieczy.
    Z tym aromatem się nie obawiaj, to są biodegradowalne sprawy w płynach do
    naczyń, a i te zewnętrzne liście przecież i tak odrzucisz, kiedy urosną
    główki od środka.