  • 1. Data: 2010-11-18 18:02:58
    Temat: Malowanie kominka - czym?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mój wkład kominkowy zaczyna siódmy sezon palenia i przydałoby mu się
    odnowienie.
    Elementom metalowym zaszkodził środek w sprayu do czyszczenia szyb
    kominkowych i są od tego ciemne plamy, a niektóre elementy się powycierały i
    mają nalot rdzy.
    Czy są jakieś "wynalazki" do malowania kominków albo co można zrobić, żeby
    wkładowi przywrócić dobry wygląd?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-18 18:44:28
    Temat: Re: Malowanie kominka - czym?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i mają nalot rdzy.
    > Czy są jakieś "wynalazki" do malowania kominków albo co można zrobić, żeby

    Czy aby nie jest on oksydowany ?
    Jeżeli oksydowany to robi się to chemicznie lub poprzez nagrzanie i
    wcieranie dowolnego oleju kawłkiem szmacianego tamponu, ale tego raczej nie
    zrobisz w domu, bo wydziela się przy tym sporo dymu.

  • 3. Data: 2010-11-18 19:50:07
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2010-11-18 19:02, Jacek wrote:
> [...]
    > powycierały i mają nalot rdzy.
    > Czy są jakieś "wynalazki" do malowania kominków albo co można zrobić,

    A sprobowoales chociaz zagooglac? Np.
    http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1G
    GLQ_PLPL308&=&q=farby+do+kominka&btnG=Szukaj+w+Googl
    e&aq=f&oq=

    --
    Zyga