  • 21. Data: 2017-11-28 21:11:27
    Temat: Re: Meble kuchenne - pomalowanie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A szukales farby epoksydowej do mebli z zawiasami wpuszczanymi czy zwyklymi?

  • 22. Data: 2017-11-29 09:20:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.11.2017 o 19:59, Tomek pisze:

    > Można prosić o jakiś link??
    Proszę bardzo :
    https://www.tikkurila.pl/powloki_przemyslowe/produkt
    y/temadur_90

    > Przy farbach epoksydowych wychodzą mi farby do betonu. A nie do mebli.
    Kiedyś tak było, że dany produkt stosowało się tam, gdzie się nadawał.
    Płynem Ludwik myło się auta, a w stanie wojennym, jak zaopatrzenie
    "lekko" szwankowało naczynia myło się płynem Fotonal przeznaczonym do
    zwilżania materiałów fotograficznych - z braku Ludwika.
    Teraz chyba ludzie dali się ogłupić marketingowcom i boją się, że jak
    umyją auto Ludwikiem, to im się w rondel zamieni.
    Jacek

  • 23. Data: 2017-12-01 12:48:43
    Od: abomito <a...@w...pl>

> [...]
    > Teraz chyba ludzie dali się ogłupić marketingowcom i boją się, że jak
    > umyją auto Ludwikiem, to im się w rondel zamieni.

    Ja do dziś używam Ludwika( ale cytrynowego) jako jedyny detergent w domu.
    Zresztą- tylko po nim nie mam łupieżu.I kwas cytrynowy ( na zmianę z octem)
    jako uniwersalny czyścik do wszystkiego.
    Pozdro.abomito